Ik ben onlangs, voor de 5e keer, in dit hotel verbleven en moet helaas zeggen dat mijn ervaring deze keer allesbehalve positief was.
Wij verblijven altijd in één van hun appartementen en het begon deze keer al bij de incheckprocedure, die chaotisch en onprofessioneel verliep, zogezegd geen voorschot betaald (wat wel het geval was) en zelf moeten vragen achter een kaartje om de parking in te geraken, die wij op voorhand hadden gereserveerd.
Het appartement was ook een grote teleurstelling.
- De roomservice laat te wensen over, vaak half werk met schoonmaken (er werd geen enkele keer gestofzuigd bijvoorbeeld) of er werd vergeten handdoeken te vervangen, net als de zeep om de afwas te doen. Ook was er geen enkele regelmaat in het tijdstip dat ze komen, wat vooral met een baby van 1 jaar niet ideaal is.
- Het koffiezetapparaat werkt niet, waardoor wij ons eigen koffiezetapparaat hebben moeten gebruiken/ophalen.
- De kasten/lades in de keuken sluiten niet goed, of gaan zelfs helemaal niet meer open
- De vaatwassersluiting werkt niet.
- Te weinig potten en pannen aanwezig in de keuken om voor 4 personen te koken. Terwijl die appartement voor 6 personen zou moeten zijn.
- De weinige pannen die er zijn, zijn dan weer beschadigd; de anti-aanbaklaag van de koekenpan is bijvoorbeeld volledig kapot
- Het wasrek is kapot.
- De regendouche heeft te weinig druk.
- De infraroodlampen in de sauna werken niet.
Ik kan nog wel even doorgaan, en ik zwijg dan nog over de fouten op de factuur.
Wat de ervaring echt slecht maakt, is de houding van het management.
Tijdens ons vorig verblijf hebben wij bovenstaande zaken allemaal al eens vermeld in de hoop dat het deze keer beter zou zijn, en we wilden het dan ook graag nog een kans geven.
Ook tijdens ons verblijf deze keer hebben wij meerdere klachten ingediend, zowel persoonlijk bij de receptie als via e-mail na ons verblijf, maar ik heb geen enkele reactie ontvangen.
Het lijkt erop dat ze totaal niet geïnteresseerd zijn in het welzijn en de tevredenheid van hun gasten, laat staan een oplossing te bieden voor de problemen die wij hebben ervaren.
Het is duidelijk dat dit hotel zijn gasten niet meer serieus neemt. Ik raad dit hotel absoluut niet aan en zal hier nooit meer terugkeren. Verspil je geld niet aan een verblijf in dit hotel, er zijn genoeg betere opties in de buurt waar je wél goed behandeld wordt.