Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Toon & Heleen
Delft, Nederland

Relaxte dagen in Strandhotel Cadzand

Beoordeling van Strandhotel Cadzand
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Heerlijk stijlvol hotel op een prachtige locatie. Geweldig en bijzonder uitgebreid ontbijt. De kamer was ontzettend smaakvol en gebruiksvriendelijk ingericht. Vriendelijk personeel. We hebben een paar fantastische dagen gehad.

Communicatie en info kan beter, maar met vragen kom je ook een heel eind.
Datum van verblijf: september 2024
Kamertip: Van tevoren restaurants reserveren.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling en review te plaatsen, wij waarderen dit enorm.

Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en dat u heerlijk heeft ontbeten in het Pine House!

Wij hopen u in de toekomst weer als gasten te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Manon
Guest Relations
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
The most beautiful hotel in the Netherlands
€ 188
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • eDreams
    € 188
  • Agoda.com
    € 188
0.5 km van Strandhotel Cadzand
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 133
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Vio.com
  • Agoda.com
    € 133
1.3 km van Strandhotel Cadzand
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 215
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
0.3 km van Strandhotel Cadzand
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 289
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Vio.com
  • Agoda.com
    € 289
0.9 km van Strandhotel Cadzand
Gratis wifi
Gratis parkeren
    0.4 km van Strandhotel Cadzand
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
      0.4 km van Strandhotel Cadzand
      € 104
      Volledig restitueerbaar
      Geen aanbetaling vereist
      • Priceline
      • Agoda.com
        € 104
      • Vio.com
      6.0 km van Strandhotel Cadzand
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      € 239
      € 226
      • Expedia.com
        € 239
      • Hotels.com
        € 239
      • Priceline
      5.0 km van Strandhotel Cadzand
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Het restaurant.
      € 95
      Volledig restitueerbaar
      Geen aanbetaling vereist
      • Expedia.com
        € 95
      • Priceline
      • Hotels.com
        € 95
      4.6 km van Strandhotel Cadzand
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      La Cigogne Boutique Suites
      € 213
        3.4 km van Strandhotel Cadzand
        Meer hotels in Cadzand bekijken
        Beoordelingen (164)
        Beoordelingen filteren
        164 resultaten
        Waardering van reizigers
        75
        45
        19
        12
        13
        Type reiziger
        Tijd van het jaar
        TaalAlle talen
        Meer talen
        Waardering van reizigers
        75
        45
        19
        12
        13
        Bekijk wat reizigers erover zeggen:
        Geselecteerde filters
        Filteren
        Lijst wordt bijgewerkt...
        1 - 6 van 164 beoordelingen
        Beoordeeld op 8 augustus 2024

        Ik ben onlangs, voor de 5e keer, in dit hotel verbleven en moet helaas zeggen dat mijn ervaring deze keer allesbehalve positief was.

        Wij verblijven altijd in één van hun appartementen en het begon deze keer al bij de incheckprocedure, die chaotisch en onprofessioneel verliep, zogezegd geen voorschot betaald (wat wel het geval was) en zelf moeten vragen achter een kaartje om de parking in te geraken, die wij op voorhand hadden gereserveerd.

        Het appartement was ook een grote teleurstelling.

        - De roomservice laat te wensen over, vaak half werk met schoonmaken (er werd geen enkele keer gestofzuigd bijvoorbeeld) of er werd vergeten handdoeken te vervangen, net als de zeep om de afwas te doen. Ook was er geen enkele regelmaat in het tijdstip dat ze komen, wat vooral met een baby van 1 jaar niet ideaal is.
        - Het koffiezetapparaat werkt niet, waardoor wij ons eigen koffiezetapparaat hebben moeten gebruiken/ophalen.
        - De kasten/lades in de keuken sluiten niet goed, of gaan zelfs helemaal niet meer open
        - De vaatwassersluiting werkt niet.
        - Te weinig potten en pannen aanwezig in de keuken om voor 4 personen te koken. Terwijl die appartement voor 6 personen zou moeten zijn.
        - De weinige pannen die er zijn, zijn dan weer beschadigd; de anti-aanbaklaag van de koekenpan is bijvoorbeeld volledig kapot
        - Het wasrek is kapot.
        - De regendouche heeft te weinig druk.
        - De infraroodlampen in de sauna werken niet.

        Ik kan nog wel even doorgaan, en ik zwijg dan nog over de fouten op de factuur.

        Wat de ervaring echt slecht maakt, is de houding van het management.
        Tijdens ons vorig verblijf hebben wij bovenstaande zaken allemaal al eens vermeld in de hoop dat het deze keer beter zou zijn, en we wilden het dan ook graag nog een kans geven.

        Ook tijdens ons verblijf deze keer hebben wij meerdere klachten ingediend, zowel persoonlijk bij de receptie als via e-mail na ons verblijf, maar ik heb geen enkele reactie ontvangen.

        Het lijkt erop dat ze totaal niet geïnteresseerd zijn in het welzijn en de tevredenheid van hun gasten, laat staan een oplossing te bieden voor de problemen die wij hebben ervaren.

        Het is duidelijk dat dit hotel zijn gasten niet meer serieus neemt. Ik raad dit hotel absoluut niet aan en zal hier nooit meer terugkeren. Verspil je geld niet aan een verblijf in dit hotel, er zijn genoeg betere opties in de buurt waar je wél goed behandeld wordt.

        Kamertip: Boek bij hotel De blanken top
        Datum van verblijf: juli 2024
        • Reistype: Reisde met familie
          • Prijs/kwaliteit
          • Locatie
          • Slaapkwaliteit
          • Kamers
          • Hygiëne
          • Service
        Bedank Remco J
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2024

        Geachte meneer,

        De communicatie verloopt ondertussen via Guest Relations.
        Graag assisteren wij u verder via die weg.

        Steeds heel graag tot uw dienst.

        Met vriendelijke groet,

        Manon
        Guest Relations

        Rapporteer reactie als ongepast
        Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
        Beoordeeld op 9 juli 2024 via mobiele applicatie

        we hebben hier nu meerdere keren een kamer geboekt. parkeergarage onder hotel is geen overbodige luxe. ontbijt is top. kamer met douche en balkon heeft wel opknapbeurt nodig. wat jammer is dat er maar twee liften zijn die ook door personeel worden gebruikt.

        Datum van verblijf: juli 2024
        Reistype: Reisde met een partner
        Bedank Dutchie2
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2024

        Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en review.

        Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Strandhotel en dat wij u telkens opnieuw mogen verwelkomen!
        Wij beschikken in het hotel totaal over 3 liften en normaliter dient er één lift hiervan ook gebruikt te worden door het personeel.
        Indien u uw feedback verder telefonisch wenst te bespreken mag u vragen naar de afdeling Guest Relations en staan wij u graag te woord.

        Wij hopen u in de toekomst weer als gasten opnieuw te mogen verwelkomen!

        Met vriendelijke groet,

        Manon
        Guest Relations

        Rapporteer reactie als ongepast
        Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
        Beoordeeld op 12 juni 2024

        Top hotel, vriendelijk ontvangst aan de receptie,kamer met terras met zicht op zee was prachtig,alles was aanwezig.
        Onbijt is zeer uitgebreid en lekker.
        Het hotel straalt een familiale sfeer uit.
        Parking onder hotel is zeker een pluspunt.

        Datum van verblijf: juni 2024
        Reistype: Reisde met een partner
        Bedank 147.114
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2024

        Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling en review te plaatsen, wij waarderen dit enorm.

        Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en dat u heerlijk heeft ontbeten in het Pine House!

        Wij hopen u in de toekomst weer als gasten te mogen verwelkomen.

        Met vriendelijke groet,

        Manon
        Guest Relations

        Rapporteer reactie als ongepast
        Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
        Beoordeeld op 28 mei 2024 via mobiele applicatie

        Heel erbarmelijke ontvangst . Heb nergens het uur van inchecken gevonden . Kwamen toe om 14 u 35 en moesten een uur wachten terwijl andere gasten wel naar hun kamer konden . Het lijkt mij toch niet zo moeilijk om te ruilen met een kamer die wel klaar is .
        Zelfs onze betaling vonden ze niet terug .

        Kamertip: Uitkijken naar andere alternatieven, wat wij alvast gaan doen .
        Datum van verblijf: mei 2024
        Reistype: Reisde met een partner
        Bedank lindafaes
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

        Hartelijk dank voor uw review.

        Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
        De tevredenheid van onze gasten staan hoog in het vaandel.
        De kamers zijn gereed vanaf 15:30 uur. Uiteraard is het mogelijk om eerder te arriveren gasten mogen zich dan melden bij de receptie, zodat ze indien wensen gebruik kunnen maken van onze ondergrondse parking.
        Het is wellicht mogelijk geweest dat andere kamertypes op dat moment vroeger gereed waren. Wij hadden helaas niet meer hetzelfde kamertype vrij waarvan de kamer vroeger beschikbaar was.
        Wij hebben u een upgrade gegeven naar een mooiere kamertype en de bagage meteen op de kamer geplaatst.

        Indien u dit verder telefonisch wenst te bespreken dan mag u vragen naar de afdeling Guest Relations en staan wij u graag te woord.

        Wij hopen u in de toekomst weer als gasten te mogen verwelkomen.

        Met vriendelijke groet,

        Manon
        Guest Relations

        Rapporteer reactie als ongepast
        Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
        Beoordeeld op 26 mei 2024 via mobiele applicatie

        Weekendje weg in eigen provincie. Gefietst vanuit Walcheren wat een mooie route is. Hotel ligt fraai aan het strand. Kamers ruim en schoon. Leuke bar met lekkere drankjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk verblijf gehad.

        Datum van verblijf: mei 2024
        Reistype: Reisde met een partner
        Bedank ugundlach
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

        Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling en review te plaatsen, wij waarderen dit enorm.

        Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf!

        Wij hopen u in de toekomst weer als gasten te mogen verwelkomen.

        Met vriendelijke groet,

        Manon
        Guest Relations

        Rapporteer reactie als ongepast
        Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
        Meer beoordelingen bekijken