264 US$
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op alle vlakken top-top-top. Ontvangst, de suite, de diners in de restaurants, het ontbijt, zwembad,…. van een zeer hoog niveau. Maar wat het meeste opviel was het niceau van alle personeel, allen 3 sterren. Ontvangstpersoneel, Maxime, Marlies in Pure C, zaalteam in Air, het oostenrijkse meisje in Blueness,… en dan vergeten we er nog. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Geachte gast,

Wat een geweldige beschrijving van uw verblijf!

Natuurlijk zijn wij erg trots op de locatie, het concept, de restaurants en het hotel.
Toch, blijft het verwezenlijken van een warm welkom even zo belangrijk als het bovenstaande.

Een on-Nederlands gevoel creëren en een gepersonaliseerde aanpak.
Het is een enorm plezier te vernemen dat u dit zo heeft ervaren.

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd en het schrijven van uw beoordeling.
Tot snel!

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in het mooie hotel met super diner bij Pure C. Hotel is mooi en stijlvol ingericht en prachtig gelegen direct aan het strand, je waant je in het buitenland. Kamer met duinzicht is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte gast,

Uw beoordeling wordt zeer gewaardeerd.
Wij zijn erg blij te vernemen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.
Een on-Nederlands gevoel van luxe en warmte is zeker iets waar wij naar streven!
Tot snel, we kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in Cadzand-Bad!

Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Top ervaring. Heel vriendelijk en behulpzame hotel staff. Prachtig gebouw, afgewerkt met mooie materialen, prachtige decoratie, kortom het hotel ademt een pure en heel aangename sfeer uit. Cocktails in Blueness waren heerlijk. Ontbijt in Pinehouse was tot in de puntjes af. Ruime keuze en terug een heel aangename setting. Ook terug een pluim voor de vriendelijke en erg behulpzame staff hier. Zwembad mooi. De ligging in hartje Cadzand Bad is het ideale startpunt voor wandelingen en fietstochten. Wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uitmuntende review.
Erg goed te vernemen dat u van alle elementen van uw verblijf heeft genoten en wij aan al uw verwachtingen hebben voldaan!

Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een mooie kamer. Alles ziet er goed verzorgd uit en het personeel is vriendelijk. Een groot minpunt is wel dat het hotel geen bar heeft. We konden nergens een drankje drinken voor het diner. Uiteindelijk mochten we in de lobby een drankje bestellen, maar dat was toch niet heel gezellig. Het ontbijt was verder veel te druk. Iedereen werd bij inchecken gevraagd om een ontbijttijd aan te geven, maar dit werd allemaal duidelijk niet gehandhaafd. Wij moesten buiten in de regen wachten omdat het binnen zo druk was en er een lange wachtrij stond voor het ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: mei 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw open en opbouwende feedback.

Wij zijn blij te vernemen dat u uw contact met het team zowel als ervaring in het hotel als plezierig heeft ervaren.
De benoemde feedback zal gedeeld worden met de teams.
Wij doen er natuurlijk, ook in deze fase, waarin we maatregelen los mogen gaan laten nog steeds alles aan de veiligheid van onze gast te waarborgen.
Dus ook het hanteren van de 1,5 meter. Helaas brengt dit inderdaad wat planning met zich mee waar wij toch alle gasten vriendelijk verzoeken de tijdsloten te hanteren.

Hopende u zo snel mogelijk terug te mogen verwelkomen!

P.S. ons ontbijt restaurant; The Pine House, is ook binnendoor te benaderen op een wat onstuimigere Zeeuwse regendag!

Maxime T.J. Ammerlaan

Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Alles was tot in de puntjes verzorgt. We werden enorm in de watten gelegd. Zalig ontbijt. Prachtige kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. Geen enkele opmerking en we gaan zeker terugkeren. Ook de aanwezige accomodaties zijn pico-bello.

Kamertip: Aanraders: Pure C, Air Republic, strandwandeling.
Datum van verblijf: mei 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Geachte gast,

Fantastisch uw mooie feedback te mogen ontvangen!
Een memorabele tijd in Cadzand-Bad waarbij alle aspecten van het verblijf volgens verwachting zijn ingevuld.
En prettig contact met het team.

Hartelijk dank voor uw lovende feedback.

Tot snel.

Maxime T.J. Ammerlaan