Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is groots opgezet maar de indeling is niet logisch, langs buiten aan de straat naar het ontbijt. Strak ingerichte kamers met koele pastel kleuren, niet gezellig, de bar blueness is een aanrader maar wel ruim op voorhand reserveren,het beste is een paar weken ....Het zwembad is ver te zoeken en is nog niet klaar. Een aanrader de kamers met zee zicht .

Datum van verblijf: maart 2020
StrandhotelCadzand, Manager van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Geachte gast,

Wij danken u graag eerst voor uw tijd en het schrijven van een review.

Het is voor ons spijtig te vernemen dat de esthetische aspecten van uw verblijf niet uw voorkeur hadden.

Blueness bar biedt een zeer bijzondere atmosfeer en ervaring, dank voor uw positieve reactie hier op.
Neemt u vooral direct contact met ons op voor het maken van een toekomstige reservatie!

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben een top verblijf gehad. De 70ste verjaardag gevierd van ons pa, 10 jaar terug zijn 60ste in het 3 dagen oude pure c dus we kunnen vergelijken. Mooie kamers, goede bedden, schitterend. Enkel ons lateraal zeezicht kon beter, we keken namelijk op een bouwwerf. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. De receptie medewerkers waren top. De ondergrondse parking is voor goeie chauffeurs want die is nogal krap inrijden tussen de betonnen zuilen. Al bij al hebben we genoten. We komen terug voor zijn 80ste verjaardag, tot dan.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw fantastische review. Wij stellen het zeer op prijs dat u hier de tijd en aandacht voor heeft genomen!

De grootse ontwikkelingen in Cadzand-bad zien wij als zeer positief, maar brengen wel wat veranderingen met zich mee.
De renovaties van het hotel zijn grotendeels tot volledig afgerond!

Wat fijn om te horen dat onze hosts u warm welkom hebben geheten.

Wij horen graag van u en bereiden uw volgende verblijf graag weer voor.

Tot snel.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Inrichting: zeer speciaal en zeer mooi. Minpuntjes: We vonden de kamers nogal kil aanvoelen. Het is jammer dat je het licht op het terras niet zelf kan uitdoen (je mist hierdoor een deel van het uitzicht en het licht schijnt binnen als je wil slapen. Rond een bepaald uur ging het licht vanzelf uit). En de lichtjes die automatisch aan gaan wanneer je uit bed stapt staan te fijn afgesteld (elke keer ik me omdraaide in bed sprong het lichtje aan....niet aangenaam midden in de nacht).
Positieve punten: het zicht op zee, de inrichting van de kamers, ruime parking, direct aan het strand en uiteraard het fantastisch ontbijt. Echt een topper!
Negatief: de kamer was niet proper. In de hoeken lag vuil (vooral aan de ramen onderaan de gordijnen) en er lag best wat stof. Ook de vloer was niet proper.
Een kleine bar met zicht op zee zou een mooie aanvulling zijn.

Geachte gast,

Allereerst, dank voor uw uitgebreide feedback op uw verblijf en het hotel!
Verbeter punten zijn voor ons altijd van grote waarde zodat we hier oplossingen voor kunnen vinden in de toekomst.

Er is zeer veel aandacht besteed aan de aankleding en design van het hotel en de kamers.
Wij zijn erg blij te vernemen dat u ook heeft genoten van ons uitgebreide ontbijt in het Pinehouse.

Graag verwelkomen wij u snel terug.

Beoordeeld op 1 maart 2020

Waren hier voor een arrangement Pure C en verblijf. Kamers zijn goed maar eerder klein. We misten wel een droogrek in de badkamer. Sauna is eerder beperkt voor zo'n hotel met zoveel gasten. Zwembad is goed. Het eten in Pure C en ontbijt zijn uitstekend.

Datum van verblijf: februari 2020
StrandhotelCadzand, Manager van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback.
Door middel van onze arrangementen; welke een volledig verblijf inclusief ontbijt, ervaring in de F&B concepten bekleden, streven wij naar de ultieme beleving voor onze gasten!
Dank voor uw positieve review, wij zijn blij te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Beoordeeld op 4 februari 2020

De tweede keer in dit hotel verbleven. De eerste keer keken we 3 jaar geleden op een enorme bouwput. Dit keer hadden we gekozen voor een kamer met zicht op zee. Bij het open trekken van de gordijnen, kwamen gelijk de bouwvakkers in zicht, die op het terras liepen. We zijn op aanvraag naar een andere kamer verwezen en kregen een upgrade. De kamer in de duinen was mooi gelegen, maar ook daar aan de linkerkant, zicht op een bouwwerf, jammer! Verder beschikt het hotel over een schitterend zwembad en is de inrichting echt wel een plaatje. De ontbijtruimte daarentegen waar je eerst door de parkeergarage of over straat een stuk moet lopen, vond ik erg ongezellig en strak, ontbijt wel erg uitgebreid.

Kamertip: Kies voor een kamer met zicht op zee
Datum van verblijf: januari 2020
StrandhotelCadzand, Manager van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste Martiner,

Wij danken u voor uw uitgebreide feedback!

En zijn erg blij te lezen dat u genoten heeft van de design elementen van het hotel, ons gloednieuwe zwembad en ontbijt variatie.

Het spijt ons te vernemen dat onze renovatie, met als doel de ''guest experience'' te verbeteren, uw verblijf heeft beïnvloed.

De innovatie van het hotel zal blijvend op onze agenda staan, wel zijn alle impactvolle werkzaamheden afgerond!

Wij hopen u snel weer te verwelkomen.