“Super, maar net iets te duur”
Beoordeling van Pure C

Pure C
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Cadzand
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
13 september 2018 beoordeeld

We bezochten PureC ter gelegenheid van ons vijf jaar huwelijk. Het eten is van het beste dat ik ooit gegeten heb. Het broodje met haring vanbinnen (een broodje Pure C) zal ik niet snel vergeten. Maar er viel op geen enkel gerecht iets aan te merken. Alle vis is top, de duif was heerlijk... De bediening is meer dan goed. Een beetje lastig voor wie het Engels niet helemaal machtig is omdat de staf deels uit buitenlanders bestaat. Maar voor ons geen probleem. Ook de bijpassende wijnen waren van een hoog niveau.

Maar ook al betaal ik graag voor zoveel lekkers, toch vind ik PureC net wat te duur. (Munt thee aan 17 euro). Als ik het 7-gangenmenu vergelijk met wat je bijvoorbeeld krijgt bij de Bartholomeus in (Knokke-)Heist dan betaal je in Cadzand toch wel wat meer terwijl het van een gelijkwaardig niveau is. (Ik verkies zelfs de Bartholomeus)

Maar dat mag de pret niet drukken. Het eten was zalig, de ervaring uniek. Zeker wel een aanrader.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. en hadden gekozen voor een gerecht a la carte en een voorgerecht. Het voorgerecht bestond uit een oosters Bali goring gerecht. Het hoofdgerecht uit 6 rib steak. Tussen door krijg je voldoende hapjes. De hoeveelheden waren ruim voldoende. Je moet moeite doen om een voor en hoofdgerecht op te krijgen! De foto spreken voor zich. Ideaal voor een uniek verjaardagscadeau.

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld

We kregen een driegangenlunch aangeboden van onze kinderen bij Pure C. Maanden eerder hadden ze al moeten reserveren, want dit is een graag en druk bezocht restaurant. Het was ons dan ook een waar genoegen: voortreffelijke keuken, goed opgeleid en voorkomend personeel, het mooie weer deed nog een extra duit in het zakje. Wat zou ik hier graag vaker lunchen, maar de prijs, hoe toepasselijk ook voor zo veel verrukkelijks, weerhoudt ons.

Datum van bezoek: juni 2018
25 augustus 2018 beoordeeld

Eergisteren gegeten in Pure C, Van het menu bestaande uit 3 amuses en 6 gangen hadden wij meer verwacht. De verwachtingen waren hoog gespannen, maar bij slechts 2 amuses en 1 voorgerecht was er het wow gevoel.
de amuses;
Ooester zeekraal heerbas de las dunas, zeer verrassend top
Haring biet Sakura lekker
Mossel zure room duindoornbos top
starters
Harder, scheermes komkommer, jalapeño
Oosterschelde paling, bloemkool, aji amarillo
Sergio's Classic langoustine a la nage top
Main
Heilbot, krab, artisjok, girolle
Sisteron Lam, aubergine, venkel, rozenbottel
Dessert
Aarbei,verveine, geitenyoghurt

Een mooi menu met enkele uitschieters. Wat mij betreft had er minder vis in het menu gemogen. Een nadeel van de uitgekozen wijn was slechts een fles voorradig en dat mag in dit soort zaken niet voorkomen.

24 augustus 2018 beoordeeld

Vanaf het moment dat je hier binnenkomt is alles top! We worden aan tafel gebracht met de grootste zorg en ook onze handtassen krijgen een speciaal tafeltje.
Intoleranties zijn hier ook zeker geen problem, ze zijn daar echt heel alert op!
De 7 gangen is een echte aanrader, elk gerechtje is met de grootste zorg gebracht. Ook bij de koffie achteraf krijg je koekjes en dessertjes die precies recht van een schilderij komen.
Alles is top; top team, top keuken & top locatie!

Reizigers die Pure C bekeken, bekeken ook

In Pure C geweest? Deel je ervaringen!