Wij boekten het weekend van 11 november de rooftop suite met jacuzzi op terras.
Positieve punten: zéér mooie kamer (85m2), stijlvol ingericht met voldoende plaats. Lekker ontbijt. Aangename wellness.
Negatieve punten:
1. Bij aankomst bleek de jacuzzi niet opgewarmd te zijn. Temperatuur jacuzzi dient normaal 38gr te zijn. Deze bedroeg slechts 21,5gr. Bij aankomst werd dit gemeld aan de receptie. Na 3 interventies en druk over-en-weer geloop van de technische dienst op onze suite (van 16h tot 20h) bleek er een technisch defect te zijn. Oudste zoontje van 4jaar zwaar ontgoocheld voor deze ervaring die wegvalt. Wanneer er meer €800/nacht wordt betaald wordt verwacht dat dit wordt gecontroleerd voor aankomst. Bij afrekenen van de kamer werd ons een SCHAAMTELIJKE compensatie van €100 aangeboden.
2. Voor aankomst werd een flessenverwarmer voor baby gevraagd op onze kamer. Deze was aanwezig, bedankt, echter defect. Melk moesten we beneden gaan opwarmen.
3. ‘S avonds werd roomservice besteld op onze kamer gezien leeftijd van onze zoontjes van 9mnd en 4jaar (hoofdgerecht met side dishes - dessert) Personeel moest 2maal langskomen op onze kamer met side dishes die vergeten werden. Gevolg, hoofdgerecht koud net zoals de temperatuur van de jacuzzi.
Detail: de kar met lege borden bleef vervolgens op de gang staan tot 11u smorgens (zie punt 5)
4. Hygiene kamer, in onze lavabo’s vonden we vieze insecten aan. Wellicht stond de suite enkel dagen leeg? Opnieuw, geen controle voor aankomst gasten.
5. Uitchecken kan tot 12u. Echter omstreeks 11u stond de poetsvrouw aan de deur met “time for cleaning”… Kar met vuile borden van avond ervoor werd gelukkig wel meegenomen op dit tijdstip.
We kijken met zeer gemengde gevoelens terug naar het afgelopen weekend van +/- €1000. Prijs kwaliteit gewoon ONDERMAATS! Geen enkel excuses vanwege directie.