“Heerlijk”

Pizzeria Di Firenze
Geclassificeerd als nr. 18 van 33 Restaurants in Burgh-Haamstede
Keukens: Italiaans
28 augustus 2020 beoordeeld

Onwijs leuk en vriendelijk ontvangen, wat een leuke bediening! Heerlijke pizza's die rijkelijk belegd zijn.

Datum van bezoek: augustus 2020

14 augustus 2020 beoordeeld

Samen heerlijk gegeten. Fantastische pizza met supergrote garnalen en malse calamaris. Zeer attente en vrolijke bediening. Zeker een aanrader!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten een goed gevulde pizza, voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en bij het vragen of een gerecht anders kan als op de kaart was dit geen probleem. Een aanrader wat ons betreft

Datum van bezoek: juli 2020
6 mei 2020 beoordeeld

Een pizza met ham kaas en tomatensaus voor ik dacht 12,50 moest eigenlijk wel speciaal zijn. Niks was minder waar....wat een aanfluiting zeg. Smaakte echt naar niks, bodem aangebrand en slap.
Totale afrader als je van lekkere pizza’s houd.

Datum van bezoek: mei 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie pizza’s. Mooie maat en goede ingrediënten. En de bediening was erg goed en zeer netjes. Prijzen zijn wel net iets hoger dan gemiddeld maar is het zeker waard. Onze kinderen werden goed geholpen en waren zelfs speciale kinder porties. En de zaak was erg netjes en ze hebben echt Italiaans bier zoals het hoort.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Pizzeria Di Firenze bekeken, bekeken ook

Burgh-Haamstede, Zeeland

In Pizzeria Di Firenze geweest? Deel je ervaringen!