Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met ruime voorzieningen, zoals lounge en terrassen, en goede service.
Ligging ten opzichte van het strand en andere mogelijkheden is goed.
Vriendelijke professionele bediening.
Ruime luxe kamer en ruim sanitair.
Prima bed, alleen de locatie in de kamer was niet gebruiksvriendelijk, te kleine ruimte voor de inefficiënte ombouw en daardoor in verband met de schuine wanden van het dak niet toegankelijk, terwijl elders in de kamer te veel ruimte leeg is.
Voor herhaling vatbaar, maar niet in deze specifieke kamer.
Corana regels niet overal goed opgevolgd.

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel is prima, goede service, hele fijne en ruime kamer, bedden groot (iets te zacht), badkamer groot en mooi met hele goede inloopdouche. Ontbijt niet heel uitgebreid, wel heel goed. Lekker brood, prima koffie. Prima!

Beoordeeld op 24 september 2020

het is een mooi en net hotel ,parkeerplaats erg zelfs te vol,
persoonlijk vind ik het storend dat er honden in het hotel mogen,
wel is het goed geregeld dat deze buiten het restaurant met hun baasje eten en niet in het restaurant.

al met al prima verzorging en netjes

Beoordeeld op 24 september 2020

Mooie ruime kamer met grote was/douche ruimte.
De ontvangst was 1e klas net zoals de kamer en de openbare ruimten. Door Corona was er minder mogelijkheid om van het zwembad en de sauna gebruik te maken.
Een iets betere bewegwijzering van de carpark naar receptie zou e.e.a. veel makkelijker maken.

Kamertip: Even the simplest room is very good
Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, helaas hebben wij geen gebruik gemaakt van de vele faciliteiten. Ondanks dat het goed bezet was werden de coronaregels zorgvuldig uitgevoerd, verder was heerlijk rustig geen dunne wandjes zodat je elkaar kan horen.
Wij komen hier zeker terug.
1 minpuntje, men was vergeten de buitenparasols dicht te klappen waardoor in de nacht kabaal ontstond.