Gratis annuleren tot 06/12/21
Gratis annuleren tot 07/12/21
Priceline
Gratis annuleren tot 06/12/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com80 US$
Travelocity80 US$
Tripadvisor80 US$
Beoordeeld op 18 september 2021

Voor dochter en schoonzoon een romatisch arrangement geboekt inclusief a la carte diner en fles bubbels. Helaas was er alleen een kamer met 2 een-persoonsbedden beschikbaar want ik had geen twee-persoonsbed aangevraagd.. Je zou verwachten dat dit bij een romantisch arrangement niet nodig is. Voor het romantisch ?? a la carte diner moest voor een hoop gerechten bijbetaald worden. De drankjes kwamen of helemaal niet of te laat. Klap op de vuurpijl was de fles Cuvee die je krijgt bij vertrek. Helaas die was er niet en ik kon hem zelf wel een keer gaan afhalen bij een Fletcher restaurant in de buurt, opsturen doen wij niet... Kortom weing romantisch aan een prijzig arrangement. Geen Fletcher meer voor ons.

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Dit was een eens maar nooit meer bij Fletcher strandhotel Haamstede.
Kamer is ruim maar warm, handdoeken minimalistisch en weinig, bedden redelijk maar kussen veel te zacht. De SPA, waar hoog van wordt opgegeven, bestaat uit een ongezellige ruimte met een aantal sauna’s en twee whirlpools. Verder niks mis mee mee maar er is geen mooie relax ruimte, of zelfs maar iets van koudwater te krijgen. Je kan bestellen maar dat kost geld, net als handdoeken, badjassen, entree.
Op het terras gevraagd om de wijnkaart maar die uiteindelijk maar zelf gehaald. Diner met de booking meegenomen maar in de praktijk moet je voor veel gerechten bijbetalen. Een fles wijn besteld maar die kwam pas na 15 minuten, ondertussen was het voorgerecht (pulled pork maar eigenlijk gewoon fricandeau) er al en hebben we maar gewacht tot we ook de wijn hadden gekregen voor we zijn gaan eten. Het personeel doet duidelijk zijn best maar is te onervaren en met te weinig mensen.
Het heet strandhotel maar het is een pittige en stijle wandeling om daar ook te komen. Al met al is de prijs-kwaliteitverhouding bij dit hotel ver te zoeken.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 27 augustus 2021

Wij hadden een superior kamer met dubbel balkon, een grooooote badkamer met douche én bad. Netjes, keurig, verzorgd. Nespresso machine, airco heel stil. Jammer genoeg geen koelkastje... Superzachte bedden, met 4 hoofdkussens zoals meestal bij Fletcher. Ontbijt super uitgebreid, lekker en altijd genoeg voorradig. Voor de overige maaltijden neemt de open keuken een beetje van je eetlust weg. Niet altijd erg hygienisch, en nu met toch nog die covid ... we waren toch een beetje teleurgesteld. Blijkbaar hebben ze een nijpend tekort aan personeel, en werken er dus veel interims, die de menu's niet kennen... Er ontbrak veel op het bord, en het stond vaak minuten onder de warmtelamp. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk, en in het restaurant diegene die bedienden ook. Jammer genoeg spraken er veel medewerkers enkel engels. Maar dat hebben we ook buiten het hotel in de horeca ondervonden. Het hotel ligt op 20 min. stappen van het strand, dat is meer dan het op de kaart lijkt. Jammer als je slecht ter been bent.

Kamertip: Kamer 105 is erg groot met dubbel balkon, en hele grote badkamer
Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben een verblijf van 6 dagen gehad in dit hotel. Bij aankomst waren we verbluft van het prachtige plaatje, het hotel is heel erg mooi van buiten. We hadden net een reis gemaakt van 3,5 uur (en kwamen 1,5 uur later dan incheck mogelijkheid) dus we wilden graag even opfrissen op onze kamer, maar deze was tot onze teleurstelling nog niet klaar. We konden wel inchecken en wat drinken op het terras en dan zouden ze ons ophalen zodra de kamer klaar was. Zo gezegd zo gedaan, maar toen het haast 18u was dachten we zelf dat we maar even moesten navragen en ja hoor, de kamer was al lang klaar. Eindelijk naar de kamer, die was heel minimalistisch, een bed, stoel, badkamer en tv. Geen waterkoker o.i.d en ook maar 1 handdoek p.p. Ook hadden wij een voorkeur aangegeven voor een tweepersoonsbed, maar kregen een twin-bed. Kamer was verder wel schoon.
Onze eerste indruk was dus niet geweldig, maar werd met de komende dagen ook alleen nog maar slechter. Het ontbijt en diner was prima. Op het terras en in het restaurant gaat wel veel te veel mis in de bediening. Je word gewoonweg niet geholpen of de bestelling komt veel later en dan heb je je drinken nog niet eens gehad. 1 van de bediendes hielp ons met afrekenen, maar er was wat fout gegaan. Hij gaf de schuld direct aan iemand anders, een collega van hem die erbij stond begon mee te praten en samen hadden ze het over die ene collega die naast ons bij de bar stond, wie geen Nederlands verstond/sprak. Ik vind het grofweg schandalig dat je zo over je eigen collega praat terwijl je weet dat hij het niet verstaat en wij er als gasten bij staan. Erg onprofessioneel.
Ook bij de housekeeping gingen veel dingen mis. De kamer werd helemaal niet gedaan terwijl we een deurhanger (kamer schoonmaken svp) aan de deurkruk hadden hangen, kamer werd wel gedaan, maar geen schone handdoeken of wc papier etc. Werkoverleg en discussies tussen personeel werden uitbundig in de lobby of vlak voor de ingang gehouden.
Wij gaan hier nooit weer naar toe. Wij zijn van onszelf erg geduldige mensen en laten wat dat betreft veel toe, maar dit ging ons te ver voor een hotel met 4 sterren. Erg jammer, want met beter personeel kan van dit hotel iets heel moois worden gemaakt.

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

We gingen met onze familie (7personen) eten in het restaurant. Om te reserveren zijn wij langs gegaan, want de telefoon was niet bereikbaar. Wij kwamen op de afgesproken tijd aan bij het restaurant. De restaurantmanager zei tegen ons dat het vol zat, er geen tafel meer was en dat we maar over een uur terug moesten komen. Er werd niet gezocht naar een oplossing en er werd geen enkele vorm van excuses aangeboden. In aanwezigheid van alle restaurantgasten werden wij luidruchtig en vermanen toe gesproken. Dit was erg onprettig en deze behandeling verwacht je niet bij een dergelijk hotel. Wij komen hier nooit meer terug.