“Bediening ronduit slecht”
Beoordeling van De Dukdalf

De Dukdalf
Geclassificeerd als nr. 26 van 38 Restaurants in Breskens
6 juni 2021 beoordeeld

We moesten heel lang wachten op een kop koffie. De dames hadden blijkbaar andere bezigheden. Bij 2 broodjes paling werd de sla er met de blote hand opgedaan en werden ook de broodjes in de blote hand gehouden. Een doodzonde in deze coronatijd.

Datum van bezoek: juni 2021

8 mei 2021 beoordeeld

Ontzettende slechte en vieze DIEPVRIES kibbeling. Voor een zeer hoge prijs.
Ik zou zeker adviseren om hier niet te gaan eten. Zonde van het geld

Datum van bezoek: april 2021
20 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had er graag een bordje achtergelaten voor aan de muur “ vriendelijkheid kost geen geld”...
We werden al gewaarschuwd door klanten die naar buiten kwamen, maar het klopte!
De kwaliteit van de vis is ook niet om naar huis te schrijven. En wil je kibbeling vers van de viswinkel dan ga je voor vers en niet voor kibbeling uit de fabriek!!

Datum van bezoek: april 2021
6 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week kibbeling van kabeljauw gehad was al voorgebakken , na opnieuw in het olie erg vet , niet te eten en dat voor bijna €6 erg jammer , de garnaal kroket was wel lekker

Datum van bezoek: maart 2021
29 oktober 2020 beoordeeld

We hebben de fruits de mer schotel besteld, in 1 woord fantastisch! We hebben enorm genoten van een heerlijke selectie schaal- en schelpdieren. Zeker een aanrader voor thuis.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die De Dukdalf bekeken, bekeken ook

In De Dukdalf geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.