“Wij zijn afgelopen op de eerste”
Beoordeling van 't Halve Maentje

't Halve Maentje
Geclassificeerd als nr. 22 van 36 Restaurants in Breskens
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen op de eerste vakantiedag in dit strandrestaurant gaan lunchen. De Affligem smaakte voortreffelijk, maar de sfeer schoot tekort.

De lunch (pittige kip) was goed pikant en mooi opgemaakt. Op het eerste gezicht een fantastische keuze. De carpaccio van mijn vriendin zag er niet goed uit, een beetje bruinig van kleur en te veel pesto op de maaltijd. Toen ik de eerste hap van de kip nam proefde ik gelijk dat de kip niet zo lekker was. Een kippensmaak alsof deze gekookt of niet dagvers was of dergelijke. Mijn lunch heb ik half opgegeten met een zekere ontevredenheid. Ik vond het wel zo verstandig om het even te melden zodat zij deze kip niet meer zouden serveren. Nou nou... reacties en aannames zat ik niet op te wachten, maar die kreeg ik wel:
“ vond je het te pittig?” “het is kipdij, het lekkerste stukje van de kip” “het is dagvers en we krijgen alleen maar complimenten”
Ja het zal wel, maar mijn kip was niet goed. Ik geef het alleen maar aan en serveer het niet aan andere klanten want dat kost je je naam.
Ik heb gewoon betaald en uiteraard geen fooi. Qua omgang met positieve kritiek kunnen ze hier nog wat leren. Doe mij daar Loods10, 500 meter verderop.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Ik vind het wel heel teleurstellend dat er geen kraanwater geschonken wordt. Wij drinken graag een fles wijn bij het eten met daarbij een karaf kraanwater. Ik vind dat echt slecht. Reken gewoon een paar euro voor kraanwater, maar dwing je klanten niet om een dure fles water te bestellen.

Datum van bezoek: juli 2020
19 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super locatie direct aan het strand!! Bediening is erg gastvrij en behulpzaam. Menukaart; voor elk wat wils. Zeker naar toe gaan als je in Breskens bent!

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een deugddoend strandwandeling hier gaan lunchen. Lekker gegeten, prijs/kwaliteit zeker oké. Heel vriendelijk personeel. Ook gezellig daar, mooie inrichting.

Datum van bezoek: februari 2020
9 oktober 2019 beoordeeld

met mooi uitzicht over de zee, met lekker drankje en goed eten genieten, en een vriendelijke bediening wat wil je nog meer

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die 't Halve Maentje bekeken, bekeken ook

In 't Halve Maentje geweest? Deel je ervaringen!