“Lekker vlees , vriendelijk personeel ”
Beoordeling van Bistro De Buurman

Bistro De Buurman
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Breskens
Keukens: Frans, Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten , vlees was lekker .
Zeker de moeite waard om hier te komen eten , komen hier zeker terug . Vriendelijk personeel , ze waren zeer behulpzaam met onze dochter die in de rolstoel zit .

Datum van bezoek: augustus 2021

4 weken geleden beoordeeld

Ik ga daar maandelijks en ik vind het een voortreffelijk restaurant
Zij bakken het vlees net zo als de klant het wil !

Het enige wat ik veel minder vind is hun mosselen !

Datum van bezoek: juli 2021
12 augustus 2021 beoordeeld

Vandaag heerlijk gegeten bij de Buurman. Zowel de mosselen en de mixed grill zijn een aanrader. Vooral de biefstuk van de mixed grill is bijzonder lekker. Echt mals, je hebt bijna geen mes nodig. Zo lekker heb ik het nog niet vaak gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2021
3 juli 2021 beoordeeld

Wij hebben prima gegeten. Er heerst een goede sfeer. Prettig personeel wat het werk ziet. Echt een aanrader om te gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2021
19 juni 2021 beoordeeld

Vaak met oma hier uiteten. Dit is haar favoriete restaurant en wij genieten vaak van de ambiance en het lekkere eten.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Bistro De Buurman bekeken, bekeken ook

In Bistro De Buurman geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.