“Stormachtig weekend lekker warm binnen ”
Beoordeling van A-muse

A-muse
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 Restaurants in Breskens
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In het hart van Breskens vindt u A-muse, een sfeervol restaurant waar lekker eten en gastvrijheid voorop staan. De uitgebreide menukaart met wisselende suggesties biedt voor ieder wat wils. Ambachtelijk, vers en vooral erg lekker, Dat zijn de de kenmerken van onze keuken.
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het eerste stormachtige weekend wezen lunchen achterin het restaurant waar het knus en warm is... daarnaast nog heerlijk gelunched.. vriendelijke jong en ouder personeel.. en eigenaar kwam ons helpen en vriendelijk.

25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2x geweest voor lunch en elke keer geweldig gegeten. Vriendelijk personeel, niet te stijf. Het eten was super vers en dat proef je. Wij komen graag weer terug als we in de buurt zijn.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Topervaring.
Supervriendelijk personeel en het eten was er erg lekker.
Ik zou zeker terugkomen, mocht ik nog eens in de buurt zijn

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 volwassenen en een kindje gegeten. Wij hadden mosselen, kind vissticks. Helaas weer geen groenten voor kind erbij op wat sla na. Blijft toch jammer dat er nooit iets gezonds voor kids te krijgen is in restaurants. Tafel was eigenlijk te klein voor 2 mosselpannen en een kinderbord, waardoor wij onze drankjes op de grond moesten zetten, ongemakkelijk. Bediening was alert en vriendelijke.

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Amuse. Zonder te reserveren konden we zitten onder de luifel met heaters. Zeer vriendelijke bediening en echt overheerlijk eten. Wat een aanrader! Helaas voor ons was het restaurant gesloten op donderdag en vrijdag, want we hadden graag nog een avond willen komen. Als we weer eens vakantie vieren in Zeeland komen we zeker terug!!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die A-muse bekeken, bekeken ook

In A-muse geweest? Deel je ervaringen!