“Goede prijs/kwaliteitsverhouding”

Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Breskens
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst in dit sober-cool ingerichte restaurant op de 1ste verdieping
Eerst kwam de bediening traag op gang met een pover hapje maar na een tijdje als het restaurant begon vol te lopen kwam er schot in de zaak.
Gevolg nog enkele lekkere hapjes. Wij aten aan de kaart en de porties waren voldoende groot, echter niet copieus.
Prijzen van het eten en wijnkaart zeer correct en minder duur dan de meeste sterrengelegenheden (zeker in vergelijking met Belgie)
Mooi zicht op de haven, vriendelijk personeel, kortom hoofdzakelijk positieve bemerkingen op een detail na.

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld

Aanrader ! Gewoon top, we gaan zeker nog terug !
Mooi zicht op de haven, super vriendelijke bediening, en echte smaaksensaties !

Datum van bezoek: maart 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk bij Spetters gegeten en wat een geweldige smaaksensaties. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt eigenlijk. We hadden een menu. We werden verrast met zalige amuses en het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Er waren ook gerechten die niet mijn voorkeur hadden maar smaken verschillen natuurlijk. Dat staat los van kwaliteit. De bediening was goed en fantastisch vonden wij het hoe er aan je tafel nog wat toevoegingen aan het gerecht verzorgd werden met bijpassende uitleg. Keep up the good work.

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dinner met breek van de weekmenu.
Na verschillende bezoeken blijven ze ons verbazen met hun smaakpalleten en presentaties.
70 euro ! Voor een 7 gangen menu met uitgebreide hapjes vooaf , ook coctail en fleswijn inbegrepen
Was zekers 1 van de lekkerste menu die we er aten.
Gewoon top.

Datum van bezoek: februari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

We aten al in tal van sterrenrestaurants. Ik heb deze week in Spetters het beste voorgerecht gegeten dat ik ooit at, namelijk een tartaar van zeebaars met codium, kombu, kaffir en winterradijs ; ik werd "omvergeblazen". Ook de andere gerechten waren een echte explosie van smaken en aroma's. Zeer goede keuze van de wijnen bij het wijnarrangement

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Spetters bekeken, bekeken ook

In Spetters geweest? Deel je ervaringen!