107 US$
Priceline
107 US$
105 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com105 US$
eDreams107 US$
Trip.com114 US$
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Met vrienden voor de tweede keer geweest.
Fijn hotel met heel vriendelijk personeel.
Lekker eten en allerlei soorten bier en sterke dranken.
Mooie uitvalsbasis om dagtrips te maken.
Zeker voor ons weer voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Dit is geen hotel. Slapen kan je hier niet! Luide muziek tot half twaalf en nadien nachtcafé met veel lawaai tot half één 's nachts. Er werd gemeld dat het vanaf 22u00 stil zou zijn. Vensters sluiten niet. Verhouding prijs-kwaliteit is ondermaats.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Zeer mooie bestemming,
heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel ,
prachtig en rustig gelegen in het groen en rond het water ,
genoeg activiteiten ,
kort bij Sluis , Cadzand alsook Brugge en Oostende
zeker de moeite om nog eens over te doen ;-)

Beoordeeld op 15 augustus 2021

1.Parkeren is betaald?
2.Gebouw is een wat ouder conferentieoord geweest,wat is omgebouwd tot Hotel.
3.Kamer beneden is niet groot,beetje gehorig(dat kon ook het geluid van de vrij te bekijken pornotv zenders zijn kanaal 750)redelijk netjes met douche en toilet.
4.Ontbijt buffet is ruim voorzien en de DE koffiemachines leveren een heerlijke bak.
5.Lunch geen gebruik van gemaakt,waren overdag niet in het hotel.
6.Drankjes en avond buffet prima voorzien en regelmatig bijgevuld.
7.Vriendelijk personeel,helemaal als u hen ook vriendelijk tegen hen bent,ze maken
helaas flink wat mee met sommige dronken droppies.
8.Naast het hotel gelegen bos is ook leuk voor een wandeling na het eten.

Onze conclusie,
Prijs/Kwaliteitsverhouding is dik in orde,bij een gewoon hotel ben je veel meer geld
kwijt.
Zeeuws-Vlaanderen was heel bijzonder om te leren kennen,de wijdsheid van het landschap met akkers,de rust en stilte en dan ook weer de gezellige drukte van o.a.het stadje Sluis.
Onder voorbehoud van paar nadelen kan ik dit hotel aan iedereen aanraden

Kamertip: comfortkamer heeft douche en toilet,budgetkamers gedeelde douche en toilet.
Beoordeeld op 8 augustus 2021

BIj aankomst wordt je ontvangen door zeer vriendelijk personeel.
Dus een goede start van het weekendje. De entree is gezellig maar ruikt alsof er binnen wordt gerookt. Door de lange gang treffen we onze kamer. Dit is een tegenvaller. De kamer ruikt niet heel fris. maar meer naar huisdieren. Dat zou geen probleem zijn omdat we ook ons hondje mee hebben genomen. Maar thuis ruikt het niet naar hond. De kamer is echt gedateerd. De kanarie gele muren die pijn doen aan je ogen en de zo flinter dunne wanden van de kamer. Laat het meebeleven van je buren niet aan de verbeelding over. De scheet of de zondag ochtend wip van je buren kan je letterlijk horen. Hoewel het hotel in een mooie omgeving is een rustige ligging heeft is lekker vroeg slapen of uitslapen er niet in. De deuren van elke kamer vallen zowat uit de voegen wanneer deze worden gebruikt.
De eetruimte ziet er prima uit en inderdaad hebben ze een gedeelte waar de hondjes welkom zijn. Omdat we een ultra all inclusief geboekt. blijkt dat we kunnen eten tussen aangegeven tijden. ontbijt van 8.00 tot 10.00 lunch van 12.00 tot 14.00 en diner van 18.00 tot 20.00 Deze formule valt volgens mij onder de noemer vol pension. Want tussendoor zijn er geen snacks of high thee of wat dan ook. Buiten deze kleinigheid is het eten vooral eenzijdig waarvan we het 2 avonden hebben geprobeerd. Waarbij het buffet vooral eenvoudig is qua samenstelling en niet smaakvol is. De patat zaak om de Hoek daar kan je ook fricandellen, kroketten, patat halen en kaassouffle halen. Dus na 2 avonden hebben we het gezien. Waarbij we besluiten buiten de deur te gaan eten.
Het ontbijt is oke niet bijster bijzonder en wordt niet altijd tijdig aangevuld.
Hou je van jezelf vol te laten gieten met sterke drank en mee te zingen met de Nederlandse smartlappen in de avond dan is dit wel een perfecte lokatie
Kortom personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De verdere lokatie valt erg tegen.

Kamertip: Zou zeker een ander hotel kiezen