4 weken geleden beoordeeld

Heel goed verblijf gehad in hotel de Elderschans. Vriendelijke bediening, lekker eten. Uitstekend ontbijt. Basic kamer maar was zeker in orde. Prijs- kwaliteitsverhouding: top. Prachtige ligging. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2020
4 weken geleden beoordeeld

Beetje verouderd van binnen en buiten slechte tegel pad. personeel met eten vriendelijk ontbijt was zeer goed avond eten 2 dagen mosselen en biefstuk wel lekker maar niet warm,gegratineerde aardappelen super heet en lekker en de zalm ook goed maar ook niet warm. Personeel achter de bar de oudere man echt onvriendelijk de andere was aardig.

Kamertip: achterin rustig tussen de bomen!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn om hier een overnachting te boeken.
We waren met onze baby (10weken) maar ook naar haar werd zelfs aandacht aan geschonken. Personeel erg vriendelijk en het diner en broodmaaltijd erg goed verzorgd.
Vriendelijk bedankt!
Gr dan Willemsen

Datum van verblijf: juli 2020
4 weken geleden beoordeeld

was een mooi omgeving dat zeker .
verder willen ze vooral overal geld voor in rekening brengen is gewoon bizar .
kamer word niet schoon gemaakt en geen handdoeken vervangen .
speel toestellen die er staan zijn gewoon kapot of niet compleet .[haal het dan gewoon weg ]
plus punt is dat het ontbijt en avond eten zeer goed is.
alleen jammer dat je zelf een tafeltje moet afruimen en dan zelf dekken om te kunnen eten met telkens de smoes ja we hebben geen personeel.

4 weken geleden beoordeeld

overnachting in een basiskamer viel heel goed mee, lekker buffet, veel keuze, vriendelijk personeel. Nette kamers, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.
Tijdens de coronaperiode werden de maatregelen goed toegepast.

Kamertip: rustige kamers op benedenverdieping