Beoordeeld op 16 maart 2020

2 nachten met mijn zoon en vader(die had een andere kamer, erg rumoerig in kamer 108 naast de deur) verbleven. Mooi hotel en prachtige omgeving. Heerlijk om te wandelen en dagje dierentuin te doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Onze kamer was helaas alleen niet schoon, overal stofvlokken en het bureau was echt heel erg vies. Douche was wel netjes schoon, maar stond al snel onder water doordat het een open douche is.
Ik had het Ouwehands arrangement, mijn vader die later bijboekte niet. Jammer dat er door hotel niet gemeld is dat een extra dierentuin kaartje bij hotel met korting te boeken was.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Een net hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We verbleven een nacht maar het is een uitstekend hotel voor het verkennen van de omgeving en eenbezoek aan de dierentuin. Uitstekend ontbijt en nette kamer.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde kunnen, vanwege het wegverkeer, wat meer luidruchtiger zijn.
Beoordeeld op 8 maart 2020

Aardige personeel

Kamer helemaal boven in goed en netjes zeker met de bubbelbad

Wel mogen ze iets nettere schoon maken onder de bedden de grond lagen nog rozen blaadjes

Verder zal ik het zeker aan raden en een mooie omgeving

Beoordeeld op 8 maart 2020

We hebben er 1 nachtje geslapen incl ontbijt, mooie schone kamer met whirlpool en balkonnetje , het ontbijt was super uitgebreid met genoeg keus en voor ieder wat wils. Echt een aanrader en plak er een dagje dierentuin aan.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 maart 2020

Hotel en ontbijt was prima.
Maar kan 108 is niet aan te raden

Goede uitvalsbasis voor avonturen in de natuur en natuurlijk ouwehands dierenpark. Kom graag nog eens terug in een andere kamer waar iets meer rust is.

Reistype: Reisde alleen