Beoordeeld op 9 maart 2020

Een net hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We verbleven een nacht maar het is een uitstekend hotel voor het verkennen van de omgeving en eenbezoek aan de dierentuin. Uitstekend ontbijt en nette kamer.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde kunnen, vanwege het wegverkeer, wat meer luidruchtiger zijn.
Beoordeeld op 8 maart 2020

Aardige personeel

Kamer helemaal boven in goed en netjes zeker met de bubbelbad

Wel mogen ze iets nettere schoon maken onder de bedden de grond lagen nog rozen blaadjes

Verder zal ik het zeker aan raden en een mooie omgeving

Beoordeeld op 8 maart 2020

We hebben er 1 nachtje geslapen incl ontbijt, mooie schone kamer met whirlpool en balkonnetje , het ontbijt was super uitgebreid met genoeg keus en voor ieder wat wils. Echt een aanrader en plak er een dagje dierentuin aan.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 maart 2020

Hotel en ontbijt was prima.
Maar kan 108 is niet aan te raden

Goede uitvalsbasis voor avonturen in de natuur en natuurlijk ouwehands dierenpark. Kom graag nog eens terug in een andere kamer waar iets meer rust is.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 februari 2020

Kleine doch schone kamer met nette moderne aankleding. Fijn gelegen naast het dierenpark. Ontbijt was erg goed. Qua diner prima gegeten.

Onze badkamer was echter erg klein. Wasbak was toiletwastafelformaat en er was geen ruimte om toilettas neer te zetten. De handdoekenrek hangt boven het toilet waardoor als je de bril niet dicht doet de handddoeken in het toilet kunnen vallen zoals gebeurde.

Maar buiten dat om was het schoon. Personeel vriendelijk en niet te duur. We zijn tevreden.

Datum van verblijf: februari 2020