Opslaan

Beoordeeld op 3 maart 2020
Paulien_Ocmer
Lees alle 718 beoordelingen

Beoordeeld op 9 maart 2020

In het park is een goede bewijzering. Zowel voor jong en oud is er voldoende te zien en te ontdekken. Het park is mooi opgezet en de pandaverblijven steken hier bovenuit.

Beoordeeld op 3 maart 2020

Het is een leuk park waarin de nadruk heel erg ligt op de panda's, hetgeen te horen is in de Chinese muziek die op een zeker moment wel too much is
Verder hebben de dieren mooie verblijven.

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Redelijk last minute besloten naar de laatste avond van het China light festival te gaan. Wat een geweldig idee bleek dat. Zo prachtig hoe die lichtgevende taferelen je via een route door de dierentuin leiden. Zowel de jongens van 9 en 12 en wij hebben genoten. Bij Ravotappiaa konden de kinderen even heerlijk spelen en hebben we frietjes gegeten om de route te vervolgen. Wat we heel leuk vonden was dat de panda's de hele avond zichtbaar waren. De rest van de dieren zie je niet of nauwelijks maar daar kom je ook eigenlijk niet voor. Wij waren met een social deal naar binnen. Vind de volwaardige entreeprijs wel wat aan de hoge kant. Tip. Parkeren op de parkeerplaats op 3 minuten loopafstand is gratis.

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Was een erg rustige dag qua bezoekers dus veem horeca was helaas niet open. De looproute was goed ingedeeld zo zie je vrijwel alle dieren. Het mooiste was natuurlijk om de panda's te zien.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi opgezet festival dwars door de dierentuin met een handige looproute. Erg knap gemaakt met de hand. Zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: januari 2020