“Super restaurant, zeker een aanrader”
Beoordeling van Shanghai

Shanghai
Geclassificeerd als nr. 12 van 37 Restaurants in Steenwijk
Keukens: Chinees
5 augustus 2020 beoordeeld

Erg lekker gegeten samen en aardige werknemers. Corona maatregelen goed in handen genomen door het restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 april 2019 beoordeeld

Uitgebreide menukaart met veel heerlijke gerechten. Uiteindelijk een keuze gemaakt voor een Chinees/Indisch menu. Prima kwaliteit. Goed vriendelijke bediening. Verhouding prijs/kwaliteit in orde.

Datum van bezoek: april 2019
3 november 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn zeer smakelijk, de bediening correct en de inrichting mooi. Je kunt hier ook wokken, maar dat hebben we niet gedaan.

Datum van bezoek: november 2018
28 augustus 2017 beoordeeld

We hebben op de terugreis in dit restaurant heerlijk gegeten!
heel gezellig en vriendelijk!
Het was een fijne afsluiting van twee weken vakantie met het hele gezin!

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima wok chinees met zeer vriendelijke bediening. De groenten en vlees voor het wokken zien er goed uit evenals de warme gerechten.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Shanghai bekeken, bekeken ook

Steenwijk, Overijssel
Steenwijk, Overijssel

In Shanghai geweest? Deel je ervaringen!