“De Meenthe doet mee aan de uitsluitmaatschappij tijdens de Nacht van Steenwijk 2021!!”

Theaterrestaurant De Meenthe
Geclassificeerd als nr. 20 van 38 Restaurants in Steenwijk
4 weken geleden beoordeeld

Waardeloze onderneming en werkt bij deze dus mee aan schending van de mensen rechten, ofwel overtreding van de Neurenberg code!

Datum van bezoek: augustus 2021

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is klein maar gezellig.
Eten is goed en niet al te duur.
Bediening vriendelijk en netjes.

Datum van bezoek: januari 2019
12 december 2018 beoordeeld

Altijd gezellig om voor de voorstelling lekker te eten. Het restaurant ziet er wel gezellig uit, de bediening is aardig, de communicatie niet perfect: wij vroegen even tien minuten rust voor het dessert uitgeserveerd zou worden, maar 1 minuut later werd door een andere serveerster het ijs al opgediend. De special van de dag was staartstuk van het kalf, dat was een teleurstellende homp taai vlees, verder was het menu geslaagd en goede prijsstelling.

Datum van bezoek: december 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

We dachten even een snelle hap te doen en dan het theater in...
Maar het was supergoed! Nette en vriendelijke bediening en het eten was boven verwachting. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: september 2017
18 april 2017 beoordeeld

Voorafgaand aan een cabaretvoorstelling het theaterdiner gereserveerd; wat een aanrader! Fantastische kaart [zie hun website] met heerlijk eten in een gezellige sfeer met leuke bediening. Als niet-vegetariër de kaastaart gekozen; beste keus in tijden! Als dessert de cheesecake....alsof een engeltje over je tong... Prijs prima en meer dan voldoende en leuke keus!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Theaterrestaurant De Meenthe bekeken, bekeken ook

In Theaterrestaurant De Meenthe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.