“Thuisbezorgd”
Beoordeling van Ristorante Casa Nova

Ristorante Casa Nova
Geclassificeerd als nr. 9 van 36 Restaurants in Steenwijk
9 januari 2021 beoordeeld

We moesten iets langer wachten op onze bestelling. Maar dat was het wachten meer dan waard!! Heerlijk gegeten. Super mals vlees met flink veel saus erbij. Lekkere salade en heerlijke warme groente met kruiden.
Vriendelijk personeel die het kwam bezorgen. Koud en warm werd gescheiden aangeleverd.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: december 2020

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat ik zo'n goede rijkelijk belegde pizza heb gegeten(pizza vd chef). De ossenhaaspuntjes zijn ook een aanrader. (Pasta) voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: september 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je langs dit restaurantje loopt, zou je het misschien niet verwachten. Maar je kunt hier heerlijk eten. De pasta is echt vers (penne met gorgonzola was super!) En de pizza's rijkelijk bedekt met allerlei verse producten. Personeel is ontzettend vriendelijk. Aanrader dus!

Datum van bezoek: juli 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier al eens eerder gegeten in de zaak en toen was het prima te doen. Ook niet erg bijzonder.
We hebben een uurtje geleden hier pizza’s besteld.. binnen een half uur arriveerden de pizza’s.
De pizza’s waren erg nat, niet lang genoeg in de oven geweest omdat de bodem nog lang niet gaar was. En er zat totaal geen smaak aan de pizza’s, desondanks er op 1 pizza vis zat, op de anderen vlees en groentes, dus het gaat hier niet om weinig belegde pizza’s. Hier zit ook oregano op en verse knoflook!! Bijzonder dat de pizza’s zo ontzettend flauw en saai kunnen zijn.

Dit was onze laatste keer eten bij Casanova. Erg jammer.

Datum van bezoek: januari 2020
21 december 2019 beoordeeld

Wat een fijn Italiaans restaurantje hier in Steenwijk. Vriendelijke bediening, uitgebreide kaart met voorgerechten, ( lekker, de garnalen of de champignons;) pasta's, vlees en pizza. Vers bereid en afhalen of laten bezorgen kan ook. Keuze uit verschillende wijnen. En het prijsniveau is alleszins redelijk. 7 euro voor voorgerecht, vleesgerechten rond 19,20, 22 euro, pizza rond de 8, 9 euro en alles van prima kwaliteit.

De sfeer is fijn, maar een paar planten zouden de aankleding nog leuker maken.

Onze tip, ga hier gewoon eens lekker zitten
Geniet van de leuke bediening, de niet te harde Italiaanse muziek en het heerlijke eten voor een prima prijs!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Ristorante Casa Nova bekeken, bekeken ook

Steenwijk, Overijssel
Steenwijk, Overijssel

In Ristorante Casa Nova geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.