“Heerlijke koffie”
Beoordeling van Brasserie Rien Schulten

Brasserie Rien Schulten
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Ootmarsum
15 maart 2020 beoordeeld

Gezellig cafe met leuk terras aan gezellig plein in Ootmarsum. Echt heerlijke cappuccino met heerlijke Drentse krentenweggen met roomboter. bediening zeer vriendelijke en professioneel.

Datum van bezoek: februari 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een kopje koffie of een glaasje wijn zit je heerlijk bij Rien!
Ze serveren er een heerlijke borrels maar ook een prima maaltijd bij. De puntdak friet is echt heerlijk en ook de salade du chef vind ik een aanrader.
De daghap is niet duur en echt prima.
Wij zitten hier graag

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie om een terrasje te pakken. Overduidelijk een hang-out voor locals. Vriendelijke bediening. De witte wijn smaakt helaas totaal niet: een harde, zure wijn. Dat was wel jammer.

Datum van bezoek: oktober 2019
9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de kermis in Ootmarsum toch nog een tafeltje kunnen vinden bij Brasserie Rien Schulten. Bediening wat afstandelijk, misschien te druk met publiek kermis. De erwtensoep was heerlijk, misschien wat kleine kop. De wrap met zalm ook lekker.

De inrichting is gezellig en de locatie centraal.

Datum van bezoek: november 2019
28 september 2019 beoordeeld

Wij lunchten er, de bediening was vlot en attent. Broodje zalm en uitsmijter waren prima verzorgt, lekker vers brood. Tafeltjes wel wat krap. Je zit er eerste rang!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Brasserie Rien Schulten bekeken, bekeken ook

In Brasserie Rien Schulten geweest? Deel je ervaringen!