“Heerlijk gegeten”

za 30/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 29 Restaurants in Ommen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met vrienden gegeten. Bediening was vlot en goed, smakelijke gerechten van goede kwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lekker gegeten, smakelijke gerechten, vlees, vis of vegetarisch. Vriendelijke bediening, ook speciale bieren.

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed vlees, lekkere creatieve desserts. Gezellige locatie in het centrum van Ommen. Wat wil een mens nog meer!

Datum van bezoek: januari 2020
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ruim voldoende. Honden zijn ook binnen welkom voor ons een hele pluspunt.
Personeel zeer vriendelijk. Kortom top

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Ommen bij ons zoon, schoondochter en kleinkinderen bij De Vrienden op donderdagmiddag 15 augustus gastvrij ontvangen. De kids kregen tijdens ons biertje een kleurboek om zich te vermaken. De keuze uit het menu was ruim voldoende en we hebben het ons prima laten smaken. Afgerond met ijs, cappuccino en een baily's keerden we voldaan weer naar Veenendaal.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Vrienden Ommen bekeken, bekeken ook

In De Vrienden Ommen geweest? Deel je ervaringen!