“Beste restaurant van Oldenzaal”
Beoordeling van Bistro T Koetsiertje

Bistro T Koetsiertje
Een tafel reserveren
ma 10/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 43 Restaurants in Oldenzaal
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld

Als echte Oldenzaler vind ik dit restaurant echt het beste in de stad! Eigenlijk zijn bijna alle restaurants in Oldenzaal erg lekker, maar het Koetsiertje is toch mijn favoriet. Gastvrij personeel en heeeeerlijk eten! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020

13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend restaurant in Oldenzaal... voor n prujs van 28,50 een voortreffelijk menu met veel keuzemogelijkheden. Voorgerecht carpaccio van zalm, hoofdgerecht ribeye met vlees van de beste leverancier van Twente Bolscher, nagerecht Brownie met Caramel Seasalt , ijs en echte slagroom. Goede huiswijnen, aangename atmosfeer en bediening. Betrokken eigenaar. Culinaire parel voor Oldenzaal... wij komen terug...

Datum van bezoek: december 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel in een ongedwongen sfeer, absoluut aan te bevelen!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Zeer flexibele kelner die tegemoet komt aan de wensen van de cliënten. Genoten van een voortreffelijk dinner, zeer gunstig geprijsd via Social deal. Een dikke aanrader

Datum van bezoek: september 2019
15 juni 2019 beoordeeld

We hadden via social deal een korting van 35% op alles van de kaart. Zo konden we zelf ons 3-gangen diner samenstellen en betaalden we, inclusief drinken, zo’n 20 euro pp. De kwaliteit was erg goed en we werden gastvrij ontvangen en bediend. Erg aanbevelenswaardig!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bistro T Koetsiertje bekeken, bekeken ook

Oldenzaal, Overijssel
Oldenzaal, Overijssel

In Bistro T Koetsiertje geweest? Deel je ervaringen!