Volledig restitueerbaar voor vr 5 apr.
Volledig restitueerbaar voor za 6 apr.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 5 apr.
Go to your Happy Price
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Een van Oldenzaals oudste 'herbergen', recent geheel gemoderniseerd en aangepast aan de hedendaagse normen. Uitstekende keuken en gezellige bar! Mooie wellness. Grote ruime frisse kamers!
Uitstekende locatie voor presentaties en feestjes.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 augustus 2015

Een ruim schoon hotel met zeer vriendelijke mensen. De kamer was groot met veel opbergruimte voor de kleding, een chique badkamer en een goed bed. Keuze genoeg bij het ontbijt. Als je het hotel binnenstapt, voel je je er direct thuis. Kortom, ik ben zeer enthousiast.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 januari 2015

Heerlijk comfortabel hotel met supervriendelijke uitbaters. Heerlijke spa faciliteiten. Luxe kamers zijn heerlijk. Badkamer erg mooi. Rest oerdegelijk ingericht naar mijn smaak, meer op senioren gericht qua inrichting, maar dat gaf het geheel ook wel weer wat kneuterigs!
Tv wat aan de kleine kant. Prachtig gelegen nabij mooie natuur, zoals de tankenberg, Lutterzand en het Hulsbeek. Oldenzaal zelf is een erg leuk bourgondisch stadje.

Kamertip: een luxe kamer!
Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 juli 2013

goede prijskwaliteit en prima kamer met mooie badkamer en goede bedden. Naast het hotel was een examenfeest aan de gang: veel lawaai, waar de eigenaar een einde aan tracht te maken, wat uiteindelijk lukte om 01 uur 30. Bij het afrekenen telde hij slechts de helft van de kosten: da's nog eens klantvriendelijkheid!!! Kom daar maar eens bij een hotelketen om. Dank en goede zaken

Kamertip: Kamers achterin zijn het rustigst
Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 31 mei 2012

Met Hemelvaart één nacht gelogeerd. Wist wel van te voren dat er voornamelijk senioren zouden logeren omdat er in het voorseizoen speciale seniorenweken worden georganiseerd. Dat was echter niet het probleem. Wat wél heel lekker was, was de jacuzzi in de kelder. Maar wat wel tegenviel was de kwaliteit van de kamer. Bij het opendoen van de deur zagen we het niet meteen, omdat de voordeur er tegenaan zat.... een gat in de badkamerdeur, een heel kleine kamer met een mini tv aan de muur. Het bed vonden wij onaangenaam laag, maar dat kan omdat wij thuis hoger liggen. De douche op zich zag er redelijk uit. Er was geen afzuiging en geen fohn en ook geen stopcontact in de douche. Ook het toilet was heel laag (ook niet lekker voor senioren). Je kon een fohn krijgen maar om die goed te kunnen gebruiken was ook niet makkelijk. De spiegel zat aan de binnenkant van de kastdeur en het snoer van de fohn was nauwelijks lang genoeg om goed voor de spiegel te kunnen staan. Gelukkig was er 's-avonds een ander stel meer in onze leeftijd om een pilsje mee te drinken. Het ontbijt vonden we matig. Voor een volgend verblijf in de buurt zoeken we denk ik toch iets anders.

Datum van verblijf: mei 2012