“Met hond”
Beoordeling van Grand Cafe de Kroon

Grand Cafe de Kroon
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Markelo
4 weken geleden beoordeeld

We hebben hier een diner en een lunch gebruikt, maar niet op de zelfde dag , want de porties zijn hier zo ruim. Ik heb hier Escargots ge eten een ge recht wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet op de kaart, maar wat bij hun in een modern jasje was gestoken en mij erg goed heeft gesmaakt. Ook een specialiteit van hun is een kroonjuweel. Dat is een groote snitsel vol gestapeld met gebakken ui champignons spek en ei ook word er nog een warme groeten friet en aardappeltjes bij geserveerd. Je moet wel een flinke eter zijn om dat allemaal op te kunnen. Alles ziet er verzorgd uit bediening vriendelijk en de hond mocht mee naar binnen er werd zelfs gevraagd of hij een bakje water wilden. Top

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben in onze vakantie hier twee keer lekker gegeten. Ruime porties van goede kwaliteit. De Kip Bon Femme is absoluut een aanrader. Worden goede wijnen geserveerd.

27 juni 2021 beoordeeld

Ziet er allemaal goed uit. Verzorgd en hetgeen er uit de keuken kwam zag er ook goed uit. Alleen jammer dat ht personeel totaal geen overzicht had. Duidelijk zeer onervaren waardoor wij na een kwartier wachten op de menukaart maar zijn vertrokken. Mensen die uiteindelijk wel een menukaart kregen moesten ook weer heel lang wacht totdat ze effectief hun bestelling konden doen. Jammer, want als personeel wat meer was opgeleid dan was de omzet misschien wel twee keer zo hoog geweest als nu het geval is. Ik weet dat men moeilijk aan personeel kan komen, maar probeer ze dan op zijn minst wat te coachen.

26 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch genoten en een zeer gevarieerde kaart. Het personeel was heel vriendelijk en de ruimte was mooi ingericht !

30 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige bezorgdiensten en lekker eten! Hoewel het bereik, met geen dank aan kpn, belabberd was hebben we gewoon een betaalverzoek gekregen voor het super lekkere eten; kroonjuweel en pasta gamba’s!

Datum van bezoek: januari 2021

Reizigers die Grand Cafe de Kroon bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe de Kroon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.