Leg de laagste prijs van deze websites vast
195 US$
CheapTickets195 US$
Orbitz.com195 US$
eDreams179 US$
Beoordeeld op 7 juni 2021 via mobiele applicatie

De gerenoveerde landhuissuite was prachtig om te verblijven.
De rooklucht van de openhaard was wel erg aanwezig.
Heerlijke tuin, met veel vogels en zelfs nog een ree gezien.
Het viel me op dat er veel verlichting was, alleen alle kappen zaten scheef.
Jammer dat de sauna ruimte niet meer van deze tijd is.
In het heerlijke zwembad waren er veel lampjes stuk en de bubbels deden het niet.

Kamertip: Heerlijk genieten
Datum van verblijf: mei 2021
Marcel Vlek, Eigenaar van Landgoed de Holtweijde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2021

Geachte gast,

Fijn dat u zo tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Dank voor uw review ook.

De open haarden zijn een breed gewaardeerd onderdeel van de landhuissuites, maar kunnen inderdaad, voor wie daar gevoelig voor is, bij binnenkomst "aanwezig" zijn. Ze worden wel na vertrek schoon gemaakt, dat zal duidelijk zijn.

De strijd tegen defecte lampjes wordt dagelijks gevoerd, het zijn er nogal wat, zeker in het plafond van het zwembad, waar we niet echt goed bij kunnen op dagelijkse basis, dus dat kent wat langere tussenpozen. De attracties in het zwembad, 6 in getal, staan op een tijdklok en volgen elkaar op. Het gebeurde te vaak dat gasten voor de grap alle knoppen indrukten en we storingen kregen als gevolg daarvan. Nu komen in een uur tijd alle attracties aan bod.

We hopen u een volgende keer weer bij ons te mogen begroeten, in een landhuissuite of een andere mooie accommodatie!

Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Dit keer in één van de opgeknapte landhuizen gezeten. Smaakvol en naar deze tijd aangepast. I.vm. de coronamaatregelen kregen we een ontbijtbox die heel fijn door een medewerker werd bezorgd. Dit gold ook voor het diner. Warm gebracht en perfect van smaak. Rob Fiselier doet het toch maar weer! Chapeau, ook aan alle andere medewerkers, niets is hen te veel.
Het blijft voor ons het tophotel in Twente. Je moet het gewoon een keer komen ervaren.

Datum van verblijf: juni 2021
Marcel Vlek, Eigenaar van Landgoed de Holtweijde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Geachte gast, beste Thea en Franck,

Wat heerlijk dat jullie ook over de gerenoveerde landhuissuites zo enthousiast kunnen worden! Dat maakt de investering extra waardevol.

Jammer dat jullie nu in Twente komen wonen, want dat zal het aantal malen dat jullie bij ons komen logeren wel verminderen. Maar in ons restaurant zijn jullie natuurlijk ook van harte welkom! Succes met de verhuizing en tot gauw ziens!

Beoordeeld op 31 mei 2021

Het voelt echt als” weer thuiskomen”
Wij zijn zojuist gearriveerd, alles is wederom naar wens. HET KLOPT HIER ALLEMAAL.
Vriendelijke ontvangst, heerlijke lunch op het fijn terras. Gastvrij en vriendelijk.
Ook voor onze jonge viervoeter is het ‘n feest. Hondenkoekje, bakje water, ligdekentje etc.
Met deze week mooi weer in het vooruitzicht gaan wij zeker weer genieten van alles wat de Holtweijde en de omgeving te bieden hebben.
Mvgr. bewoners van landhuis # 7-parterre

Kamertip: Bij keuze van ‘n landhuis, om optie begane grond vragen ivm mooie grote tuin en terras.
Datum van verblijf: mei 2021
Marcel Vlek, Eigenaar van Landgoed de Holtweijde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2021

Geachte gast, beste Peter,

Meestal reviewen gasten na afloop van hun verblijf en niet op de dag van aankomst, maar we zijn er natuurlijk wel heel erg blij mee dat jullie het zo naar de zin hebben, samen met de hond.

Geniet van jullie weekje bij ons en van het mooie weer in het prachtige Twentse landschap! We komen elkaar nog wel tegen rond het hotel!

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Fijn als alles klopt: de locatie, het inchecken, de accommodatie en het eten. Dit was hier zeker het geval: vooraf een lekker glaasje wit op het terras met uiterst vriendelijke bediening en vanwege de Corona-maatregelen op onze brandschone luxe kamer genoten van een zeer smakelijk diner met uitzicht op de grazende koeien. Meer dan prima bedden en een lekker (bezorgd en uitgebreid) ontbijt. Wij hadden nog wel een extra nachtje willen blijven ;-)

Datum van verblijf: april 2021

Geachte gast, beste Caroline,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan de Holtweijde en deze levendige beschrijving van jullie verblijf!

Nog een paar dagen en dan mogen we in ons restaurant weer de maaltijden serveren. Daarmee kunnen we de lat weer wat hoger leggen dan met bezorgen en afhalen. We hebben er weer zin in, na 6 maaltijden in thermoboxen rondbrengen! Hopelijk zien we u snel terug voor de extra nacht die u had willen blijven, u bent van harte welkom!

Beoordeeld op 29 mei 2021 via mobiele applicatie

Al jaren een prachtige locatie. Mensen zijn zorgzaam en heel gastvrij. Ontbijt, lunch en diner zijn uitstekend. Zelfs in corona-tijd weet men een heerlijk gastronomisch diner op kamer te verzorgen. Ook de beauty en welness spa kent een prima kwaliteit. Het was weer opnieuw genieten. Marcel en Marlies Vlek zijn zoals altijd nauw betrokken en zorgen ervoor dat jij het naar je zin hebt!

Kamertip: Er is niets te noemen om te vermijden !
Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde alleen

Geachte gast,

Van harte bedankt voor uw bezoek aan de Holtweijde en deze vriendelijke, positieve review. Fijn dat u zo genoten heeft van hetgeen we te bieden hebben.

Uw compliment aan ons delen we graag met ons team; zonder hen bestaat er geen Holtweijde zoals u haar beschrijft! We zijn trots op ons team van medewerkers.