“Was helaas niet een gastronomische ervaring ”

Restaurant en Hotel Hoog Holten
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Holten
Keukens: Frans
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van een kennis hier een nachtje geboekt en gekozen voor een gastronomische ervaring.

Het eten was echt wel smakelijk, maar trek uw eigen conclusie na het zien van de foto’s. Is dit gastronomisch of een keuken die heel erg z’n best doet met paar eenvoudige snufjes. Linzensoep in een kom...Tja, het was een gang.

Verder was de bediening echt wel prima hoor. Maar het ontbrak voor mij wel aan het gastronomische, zeker toen ik hoorde wat het allemaal gekost heeft voor een nachtje. Voor mij niet het geld waard, dan ga ik toch de volgende keer naar een ander restaurant.

9 maart 2020 beoordeeld

Genieten is het hier zeker, zowel van de ligging, de gemoedelijke en hartelijke sfeer en bovenal het heerlijke eten en bijpassende wijnen.
Het was onze 3e keer hier maar zeker niet de laatste. Het personeel is hartelijk en zeer servicegericht. We hebben weer genoten.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Verrassend lekker gegeten tijdens een weekendje weg. Hotel Holten geboekt en daarbij het 5 gangen diner. Voor een ongelofelijke prijs zo'n goed diner is echt top. Vriendelijke bediening, lekkere wijn en heerlijke verrassende gerechten. Amuse, voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdgerecht en overheerlijk toetje (wat ik nooit neem maar nu echt niet wilde missen)

Datum van bezoek: februari 2020
Hoogholten, General Manager van Restaurant en Hotel Hoog Holten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten. Bedankt voor deze leuke review!

27 februari 2020 beoordeeld

Regelmatig hier gelogeerd. Altijd met een 5-gangen arrangement! Super relaxed hotel met een professionele stijl maar niet té. Hanneke en haar team stralen warmte uit en dat voel je in alles. Het eten heerlijk. Ik heb gauw last van het eten, zeker als het laat en veel is, maar hier nooit last gehad. Ontbijt ook ontspannen en de ambiance is erg leuk vintage opgeknapt. Dit weekend vieren wij ons 40jr huwelijk met de kids, die nu eindelijk dit na al onze verhalen zelf mogen ervaren. Daarnaast de vogeltjes, prachtige omgeving voor fiets- en/of wandeltochten. Deventer ook lekker dichtbij.

Datum van bezoek: februari 2020
Hoogholten, General Manager van Restaurant en Hotel Hoog Holten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Bedankt voor de mooie woorden! We gaan er weer een gezellig weekend van maken.

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het keuzemenu is een aanrader.
Zalmceviche en gepekelde entrecote als voorgerechten super lekker.
De rundershortrib omwikkeld met groene koolblad met curry-thaise basilicum was supermals en zeer smakelijk.
Nagerechten om te smullen.

Datum van bezoek: februari 2020
Hoogholten, General Manager van Restaurant en Hotel Hoog Holten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Wat fijn dat u zo heerlijk heeft gegeten bij ons. Graag tot een volgende keer.

Reizigers die Restaurant en Hotel Hoog Holten bekeken, bekeken ook

In Restaurant en Hotel Hoog Holten geweest? Deel je ervaringen!