“Gezellig restaurant met prima keuken”
Beoordeling van De Bourgondiër

De Bourgondiër
Een tafel reserveren
wo 27/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 77 Restaurants in Hengelo
Keukens: Deli, Frans, Mediterraan, Bar, Wijnbar
Beschrijving: Bij Restaurant de Bourgondiër hebben we een goed product hoog in het vaandel staan. Alle gerechten op onze menukaart zijn met zorg en vakmanschap samengesteld. Ze bestaan uit verse ingrediënten en producten van het seizoen.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Wat een vriendelijke dame.
Heerlijke saté gegeten en gezellig geborreld. Het is helemaal oké in dit restaurant.

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld

Wij hebben hier zaterdagavond 22-02-2020 heerlijke gegeten. Wij hadden niet gereserveerd, maar kregen toch nog een goede en leuke plaats in het restaurant.
Je krijgt hier alle tijd om je menu uit te kiezen een voorafje te nemen. Er wordt niet gepushed om iets te bestellen.
Heb je eenmaal je menu besteld, dan wordt dit heel gedoseerd geserveerd aan je tafel. Tevens wordt er een uitleg gegeven wat het gekozen menu inhoud en welk soort(en) vlees er gebruikt wordt.
De gastvrouw weet waar zij het over heeft en is een echte kundige gastvrouw, want je voelt je geen minuut opgelaten dat je bijvoorbeeld op moet schieten met het eten, opdat men deze tafel weer door iemand anders kan laten bezetten.
Je kunt hier echt op het gemak een avondje tafelen.
De prijs en kwaliteit is dik in verhouding, dus prijs kwaliteit is echt goed.
Het restaurant heeft meer weg van een grote huiskamer, dan van een echt restaurant. De tafels zijn op een prettige manier gesitueerd in de ruimte.
Het is echt aan te bevelen om hier een keer een avond te volbrengen in een ongedwongen sfeer.

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Top kok en zeer vriendelijke bediening. Echt een knus restaurant. We komen zeker terug.

14 februari 2020 beoordeeld

De binnenkomst voelde al heel goed. Annemarie stelde zich voor en was de hele avond een geweldige gastvrouw! Het menu smaakte ook heel lekker. Het zijn geen heel aparte gerechten maar wij hebben ervan gesmuld! Na afloop van ons gezellige avondje eten bij Jan en Annemarie kregen we een “Valentijn”roos mee naar huis. Hoe attent is dat!

25 januari 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst meteen persoonlijk en gastvrij ontvangst. Vervolgens top bediening door gastvrouw zelf. En heerlijk gegeten!!!! Komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Bourgondiër bekeken, bekeken ook

In De Bourgondiër geweest? Deel je ervaringen!