Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Prettig park

Beoordeeld op 18 augustus 2021
128adriev
via mobiele applicatie
Het begon leuk, het eindigde als een domper.

Beoordeeld op 30 juli 2021
A8921SIdanielled
via mobiele applicatie
Lees alle 89 beoordelingen

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons prima vermaakt in het park. De sfeer is prettig en het was niet al te druk. Wachttijd was er eigenlijk nauwelijks. Eten was prima; moet je niet al te veel van verwachten hoewel de soep echt lekker was. Zeker aan te raden voor een dagje uit met jonge kinderen.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Opzich heel leuk vooral geen corona. Je vergeet bijna dat het een probleem is. Maar in waarbeek word er dus niks mee gedaan. Verder is het personeel vriendelijk. Word gelukkig wel veel gemeten of de kinderen. Lang genoeg zijn. Eten is ook goed. Alleen je moet er niet na de wc willen.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juli 2021 via mobiele applicatie

De dag begon leuk, mooie attractiepark voor de kleintjes. Idealiter voor kinderen vanaf 1m groot, maar ook de kleinere kunnen ook genieten. We hebben ons voornamelijk goed vermaakt, het eten was lekker. Helaas waren de wc's wel écht vies, wij zijn er van 11 tot 5 geweest en geen enkele keer zijn ze schoongemaakt. Sommige attractiemedewerkers waren nors, gelukkig ook veel lieve pubers.

Helaas voor ons eindigde de dag wat minder mooi. Mijn 5 jarige dochter bleek niet goed vast te zitten in de zweefmolen, verlegen als ze is durft ze hier niks van te zeggen of zich te laten horen. Ze heeft de hele rit de karabijnhaak vast gehad in der hand om een idee van veiligheid te hebben. Toen dit gemeld was bij de attractiemedewerker ontkende ze dat ze nalatig is geweest, toen we bij de voorkant van het park bij iemand hogerop zijn gaan melden wat er is gebeurt werd de schuld bij ons/mijn dochter gelegd, zij kan geen karabijnhaak openen en zou dat zo angstig als ze is ook nooit doen. Toen wij terug zijn naar onze familie zijn gaan lopen omdat het gesprek nergens toe ging lijden omdat deze meneer te koppig was om mee te praten, met de melding van mij dat ik het hier niet bij zou laten zitten, werden wij even laten onvriendelijk verzocht met 3/4 man sterk of wij het park wouden verlaten, onze gehele families. Ook de kinderen en volwassenen die er niks mee te maken hadden. De kinderen (2, 3, 3 en 5 jaar) snapte er niks van dat ze halsoverkop weg moesten en de zelfde man deed hier erg ongeduldig over dat we eerst logischerwijs de kinderen bijeen moesten halen. Wat een leuke dag moest zijn eindigde in een nare situatie die zeer gemakkelijk voorkomen had kunnen worden als de medewerkers vriendelijker en meewerkender waren geweest.

Ik had hier graag nog eens gekomen, maar als je zó behandeld word omdat je medewerkers op een mogelijke levensgevaarlijke situatie wijst denk ik niet dat dat zal gebeuren. Of dat ik dit park ooit aan iemand zal aanraden.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 1 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer verouderd park met aantal attracties die gesloten waren. Attracties waren onbemand waardoor je te lang moest wachten omdat er geen personeel was. Het was een dag dat er een aantal scholen aanwezig waren waardoor het " all inclusive eten" snel geplunderd werd en hierdoor niet veel keuze was. Ook werden de corona maatregelen (1.5 meter) door personeel en volwassen bezoekers genegeerd. Onze dochter heeft gelukkig wel genoten

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Geweldig park voor gezinnen met jonge kinderen.
De entreeprijs is inclusief eten en drinken.
Het eten was heerlijk het was allemaal goed warm, vers en werd steeds keurig g aangevuld.
De limonade was heerlijk en lekker koud.
Er was nergens een wachtrij.
Omdat niet alle attracties bemand zijn moet je soms heel even wachten voor er iemand komt maar dat was steeds binnen 5 minuten. Het is dus niet zo dat veel attracties het niet doen maar de persoon staat dan op meerderen attracties en rouleert dan steeds.
Personeel bij de attracties zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben ondanks dat wij van sommige recensies schrokken een topdag gehad en onze kinderen hadden de dag van hun leven. Ondanks dat wij het niet breed hebben , hebben wij toch een park kunnen vinden wat goed betaalbaar is en waar wij het erg naar ons zin kunnen hebben.

Datum van activiteit: juni 2021