“Jammer”

Reserveer een tafel
ma 26/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Restaurants in Hardenberg
Beschrijving: Sfeervol genieten aan het water van de Vecht. Verrassende en eigentijdse smaken in prachtige composities uit de keuken in combinatie met avontuurlijke wijnen in uw glas.
29 augustus 2020 beoordeeld

Wij hadden gereserveerd voor deze avond en hiervan een bevestigingsmail ontvangen. Bij aankomst bleek deze reservering niet terug te vinden in het systeem. Opzich al vervelend natuurlijk. Wat pas echt naar was, is dat er op geen enkele manier moeite werd gedaan voor een passende oplossing. Zonde!

Datum van bezoek: augustus 2020

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing, wat een prachtige gerechten mooie smaakverfijning en smaak combinaties.
Prachtige wijnen waarvan we een goede uitleg krijgen.
Goede portionering en mooie producten.
Leuk enthousiast team, die verdienen wat ons betreft een 10.
Gezellige en sfeervolle ambiance met perfecte bediening.
Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
14 juli 2020 beoordeeld

Een paar dagen nadat we in een restaurant met michelinster in de omgeving heerlijk hadden gedineerd, aten we bij Amused.
De gerechten bij Amused waren minstens zo goed en prettiger geprijsd. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer, de bediening was uitstekend en de kok kwam aan tafel uitleg geven over een van de gerechten. We voelden ons zeer verwend. Een toprestaurant!

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld

Ongedwongen sfeer met uitstekend eten. Porties zijn ruim, met een 7 gangen menu zaten we meer dan goed vol. Bediening is heel leuk, plekje op het terras was prachtig.

Datum van bezoek: juni 2020
23 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het covid-19 bezorgmenu om thuis te maken,
Wij hebben een menu om thuis af te maken besteld. 5-gangen en erbij kwam een amuse.
Het was goed verzorgd, de uitleg helder en goed! Wij stonden op de camping maar t was heel goed te doen!
Wij hebben on deze rare tijd, heeeeerlijk gegeten

Datum van bezoek: mei 2020

Reizigers die Amused Food & Wine bekeken, bekeken ook

In Amused Food & Wine geweest? Deel je ervaringen!