“Doen!!!!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Blokzijl
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Bij de ophaalbrug en de sluis, in het historische stadje Blokzijl, vindt u Restaurant Kaatje bij de Sluis. Restaurant Kaatje bij de Sluis is al 37 jaar een culinaire ervaring waar gastronomie, gezelligheid en sfeer zich tot een bijzonder resultaat mengen. Laat u verleiden door de bijzondere gerechten en mooie wijnen die we voor u ontdekt hebben.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen Blokzijl is al een bezoek waard, wat een leuke plaats. We hadden een 9 gangen amuse diner plus overnachting geboekt. Ik kan kort zijn het was geweldig. Mooi en heel lekker eten zeer vriendelijke bediening en de hotelkamer op loopafstand( 2 minuten). Sfeervolle hotelkamer en dan het ontbijt, geen buffet maar aan tafel bediend. Dus zeker doen een absolute aanrader.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke avond in een toprestaurant !
Kaatje ligt in het pittoreske Blokzijl, een klein stadje in de kop van Overijssel.
Prachtig stijlvol exterieur en interieur. Vriendelijke bediening e. Een overheerlijk 9 (!) gangen menu met overheerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Na 3,5 uur voldaan weer naar huis gereden.

12 maart 2020 beoordeeld

Wegens diverse verjaardagen etc met dochter en schoonzoon richting Blokzijl gereden om ons te laten verwennen bij Kaatje bij de Sluis. Wel, dit is gelukt ! Een heerlijk 9 gangen amuse menu waar geen enkele misser bij zat. Heerlijk, met als persoonlijke favorieten de ei met gefrituurd jasje en de eend. Het bijpassende wijnarrangement was ook in orde. Hup de brug over en overnachten in de residentie van Kaatje. Daar in de ochtend weer een top ontbijtje voorgeschoteld gekregen.
Vriendelijke personeel op beide locaties en wij hebben geen gedonder gehad over extreme prijzen van water. De rekening was correct.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat zijn we verwend met het michelinarrangement bij Kaatje bij de sluis.
Voor €99,- per persoon kregen we het amusemenu, een overnachting en een verrassend proeverij ontbijt. De amuses waren overheerlijke mondvermaakjes van prima kwaliteit. Leuke wijn-spijscombinaties en een leuk jong team van gastvrouwen onder supervisie van een kundige maître.
Goed hotel aan de overkant met een verrassend lekker degustatie ontbijt. We komen zeker terug! Bedankt team Kaatje.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Heelijk genoten van 9 gangen amuse menu, met wijn arrangement. Jonge vriendelijke vrouwelijke bediening, soms iets onervaren. gerechten waren leuk gepresenteerd en goed van smaak. Echter hadden we er meer van verwacht.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Hotel Restaurant Kaatje bij de Sluis bekeken, bekeken ook

In Hotel Restaurant Kaatje bij de Sluis geweest? Deel je ervaringen!