Vandaag geopend: 10:00 - 23:00

Beoordeeld op 11 maart 2020
sgatjuh17
via mobiele applicatie
Ver onder de maat

Gisteren Sauna Weesp bezocht. Eens, maar nooit meer. Veel te kleine receptie. Je staat zowat ... meer lezen

Beoordeeld op 29 februari 2020
Explore672700
Lees alle 300 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Weesp
vanaf 81,66 US$
Meer info
vanaf 548,68 US$
Meer info
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Kleine sauna! Ik had alle beoordelingen gelezen en ik schrok nogal! We hadden kaartjes via VakantieVeilingen gekocht.
Wij waren er op een woensdag middag.
Was niet te druk. Alles was keurig schoon en netjes .
Maar het is wel klein dus ik denk als je in het weekend gaat dat het gauw te krap word.
Voor een paar uurtjes is het prima sauna!

Beoordeeld op 8 maart 2020

Voor de "verbouwing" prima spa, nu de hel. Calendarium vies lauw water, keiharde verlichting. In de stoombaden geen slang om de bankjes schoon te spuiten, alles vies en vuil. Pisstraaltjes uit de douches. Overvol, met busladingen kakelende Groupon-vrouwtjes. Restaurant een schande. Pikkedonker, lezen zo goed als onmogelijk. Prijzen die zelfs in Amsterdam duur gevonden zouden worden.

Beoordeeld op 7 maart 2020

Groot, veel sauna's! Vriendelijke bediening. Alles is schoon. Het aantal dompelbaden is wat beperkt.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Gisteren Sauna Weesp bezocht. Eens, maar nooit meer.
Veel te kleine receptie. Je staat zowat buiten in de rij. Sauna omgeving werd slecht schoon gehouden. Echt een beetje goor. Ook het bijhouden van het overtollige water in de ruimtes slecht. We hebben wel geteld eenmalig personeel gezien die de trekker erdoor haalden. De binnen sauna’s zijn zeer gehorig. Dus totaal niet rustgevend. De sauna’s hebben geen geuren zoals bijvoorbeeld eucalyptus. Erg klinisch. De klankschalen sessie op zich goed, maar niet op comfortabele stoelen of iets dergelijks. Gewoon op de sauna banken. Dat kan eigenlijk niet, zeker niet als het tegen betaling is. Kortom sla deze locatie maar over.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020

Ik zou graag 0 sterren willen geven. Wat een slechte bedoening hier. 3 van de baden waren gesloten en het was overvol. Belachelijk dat je de volle pond hiervoor moet betalen. Amper vrije haakjes om je spullen op te hangen en veel te weinig personeel in het restaurant. Vieze borden, bestek en glazen bleven zeker nog 20 minuten op onze tafel staan, terwijl de lege tafels wel opgeruimd werden. Ter overmaat van ramp raakte iemand in het restaurant buiten bewustzijn, en het personeel heeft amper geholpen. Mijn tafelgenoten hebben het meeste werk en de verzorging voor hun rekening genomen, samen met een kinderarts die toevallig ook van een avondje wellness aan het genieten was. Ook de assistentie van het ambulance personeel werd volledig aan haar en mijn gezelschap overgelaten. Als laatste wil ik die ene ster dan graag aan de receptioniste geven. Wat die allemaal aan agressie en ongenoegen over zich heen kreeg was niet te doen. Genoeg mensen die aan het klagen waren (bijvoorbeeld over de restaurant rekening) over dingen waar zij zelf niks aan kon doen. Geen management aanwezig om mensen te woord te staan, alles kwam bij haar terecht. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

Datum van activiteit: februari 2020