“Aanrader!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 17 van 38 Restaurants in Den Burg
Keukens: Italiaans
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza’s afgehaald. Luchtige bodem. De dubbel geklapte pizza was erg lekker. Onder de toppings had de bovenkant een dun aangebrand velletje, dat goed te verwijderen was. Smaak was erg goed en het is eens iets anders. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2021

13 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben afgehaald. Er is geen terras en bovendien wilden we na 18:00 uur eten en dan ben je sowieso tot de afhaal veroordeeld. De pasta’s met zalm c.q. pesto waren prima. Salade zat er wel bij maar die was het minste. Het was goed verpakt en warm. Zou er zo gaan eten als het weer kan.

Datum van bezoek: mei 2021
26 april 2021 beoordeeld

Een paar dagen op Texel, uiteten gaan zit er niet in. Dan maar wat bestellen. Kom uit op dit restaurant. En wat een service, we zitten in De Cocksdorp en vanuit Den Burg blijkbaar geen probleem om ons een paar heerlijke pizza's te bezorgen. Hulde. En mooi op tijd bezorgd, geheel volgens afspraak. Kwaliteit pizza's prima.

Datum van bezoek: april 2021
1 april 2021 beoordeeld

De pizza's waren heerlijk. Niet zuinig met toppings, een smakelijke bodem en was snel af te halen. In totaal een flinke portie en de dag erna ook nog van genoten

Datum van bezoek: maart 2021
5 februari 2021 beoordeeld

Besteld en afgehaald, zou 20 minuten duren, kwam er daarna helaas achter waarom zo snel.
Carpaccio lag door de hele doos heen, moest zoeken naar het vlees, was alleen maar sla, paar stukjes kaas en 2 halve tomaatjes en daar 12 uur per stuk voor betaalt.
Pizza deeg proefde erg raar, was op sommige plekken dik en sommige dun en was erg taai.
Ging er vanuit dat als je kappertjes op je pizza besteld je er meer krijgt, niet 1.....
Ik weet wel dat ik hier niet weer bestel, bah.

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Restaurant Buon Appetito bekeken, bekeken ook

In Restaurant Buon Appetito geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.