“Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel!”

Lunch en diner cafe De Smulpot
Geclassificeerd als nr. 5 van 38 Restaurants in Den Burg
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: De Smulpot is een gezellig lunch- en dinercafé op Texel. Daarnaast verhuren wij in ons Boutique Hotel zeven luxe hotelkamers. ONTBIJT, LUNCH EN DINER Heerlijk ontbijten, lunchen of dineren op Texel? Wij hebben een uitgebreide lunch- en dinerkaart en verrassen kinderen graag met onze speciale kinderkaart. Ook is het mogelijk om bij De Smulpot te genieten van leuke arrangementen. Wat dacht je van een gezellige high tea? BOUTIQUE HOTEL DE SMULPOT Boutique Hotel De Smulpot bestaat uit zeven moderne kamers. De kamers zijn voorzien van een modern interieur met comfortabele grote bedden, een prachtige badkamer met stortdouche en diverse luxe verzorgingsproducten van Rituals.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst lekker op het terras genoten van een flesje wijn. Hierna hebben wij eten besteld, voorgerecht; 2x Vitello Tonato wat heerlijk was. Hoofdgerecht; 1x spareribs 1x ossenhaas en het heeft onze verwachtingen overtroffen! Als we langer in Den Burg zouden blijven hadden we hier zeker vaker gegeten.

Datum van bezoek: juli 2020

21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, laat op de avond aangekomen (rond 21:30 uur) was geen enkel probleem om nog rustig 3 gangen te bestellen. Mochten zo lang blijven zitten als we wilden. Eten en sfeer was super!!..

Datum van bezoek: februari 2020
982NancyH982, Eigenaar van Lunch en diner cafe De Smulpot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank je wel Bart! Fijn om terug te lezen!

8 juni 2020 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant met ruime keuze op de kaart. Personeel zeer vriendelijk en Mogelijkheid om aanpassing aan menu te doen.
Leuke locatie begin aan het dorp.

Datum van bezoek: juni 2020

Dank u wel! graag tot een volgende keer!

1 juni 2020 beoordeeld

Leuk restaurant en terras. Vriendelijke bediening.
Bakje chips krijg je op tafel.
De spareribs was qua smaak erg goed. Wel wat harde stukken erbij en was niet met een mes eraf te halen maar kluiven ging prima. sate was ook lekker. Patat was erg lekker en knapperig gebakken en de salade die erbij zat was erg lekker. De prijs is gemiddeld iets duurder maar qua kwaliteit zeker het geld waard.

Datum van bezoek: juni 2020
12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Fijne bediening en geweldig eten met en fantastische sfeer. Kom je op Texel, dan mag je de Smulpot niet links laten liggen.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Lunch en diner cafe De Smulpot bekeken, bekeken ook

In Lunch en diner cafe De Smulpot geweest? Deel je ervaringen!