Beoordeeld op 9 september 2020

Zoals je mag verwachten van Stayokay moet je hier niet zijn voor een mega comfortabel bed, een super deluxe badkamer of veel faciliteiten. Wat ze doen is eenvoudig maar goed. Het bed is oké maar voor een groot of ouder iemand zou ik toch voor een iets duurder hotel gaan. De badkamer is simpel maar een douche met fatsoenlijke waterdruk (wat wel eens ontbreekt bij hotels). Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Al met al prima voor een jong stel of koppel vrienden om te verblijven tijdens je tripje naar Texel. Goede ligging op loopafstand van het centrum van Den Burg.

Datum van verblijf: september 2020
Stayokay Texel, General Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Bedankt voor deze review, we vinden het top te horen dat het verblijf eenvoudig, schoon en goed was. Zo hoort het ook!

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ontzettend warm op de kamers. Je kon zien dat de douche gedweild was, maar de viezigheid was naar de randjes gedweild en niet opgeruimd.
Een verblijf is niet prijzig en het ontbijt dat daarbij in zit is wel goed, veel en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2020

Hoi Kim, bedankt voor je review. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken tijdens hun verblijf, kom gerust langs de receptie de volgende keer als er wat issues op de kamer zijn.
Goed te horen dat jullie van het ontbijt hebben genoten! We zien jullie graag nog eens terug op Texel.

Beoordeeld op 23 juli 2020

Net een camping ondernomen maar dan met vast dak.
Alles is op massa gebaseerd en snelle schoonmaak
Zelf bedden opmaken
Douch is net een camping douche je hoeft nog net geen muntje in een automaat te stoppen.
Wel schoon en goed ontbijt

Datum van verblijf: juli 2020

Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Jammer dat jullie niet helemaal tevreden waren over de kamer en douche. Bij Stayokay heb je zelf de keuze om de bedden op te maken of de full service te boeken, de bedden zijn dan al helemaal opgemaakt bij aankomst. We zijn blij te horen dat het ontbijt wel in de smaak viel, en we hopen dat het een goed verblijf is geweest op Texel!

Beoordeeld op 16 juli 2020

We waren met vier gezinnen en drie kleine kinderen op Texel,in de Stayokay. Het was heerlijk, fijn weer en de accomodatie is voor alle leeftijden fijn! Er is veel ruimte, veel plek om te spelen, zowel binnen als buiten, en de slaapkamers waren prima, fijn dat er een douche en toilet bij was!
Echt een plek om opnieuw heen te gaan

Datum van verblijf: juli 2020

Bedankt voor jullie super leuke review, fijn te horen dat iedereen enthousiast was!
We zien jullie graag nog eens terug :)

Beoordeeld op 13 juli 2020

Een aanrader voor een kort verblijf.
Zeer vriendelijke staf, schone kamers, poolbiljart voor 1
Euro, leuke speeltuin, goede fietsen, lekker ontbijt, eenvoudig maar lekkere avondmaaltijd, Centraal gelegen. Wij sliepen in een familiekamer met plek voor 5 personen. De gratis WiFi vonden de kinderen fijn en er waren genoeg stopcontacten om alle apparaten op te laden. Douche en wc in aparte ruimte. Douche is erg waterbesparend wat lastig is als je wat langer haar hebt.
Allemaal prima geslapen.

Datum van verblijf: juli 2020

Bedankt voor jullie review, leuk te horen dat jullie dit jaar toch een mooie vakantie hebben gehad!
Wat betreft de waterbesparende douche: voor het wassen van lang haar is de timer inderdaad een beetje onhandig, bedankt voor het begrip! We proberen onze gasten aan te moedigen om niet langer dan 5 minuten te douchen.
We zien jullie graag nog eens terug op Texel!