“Yamas!”
Beoordeling van Yamas

Yamas
Geclassificeerd als nr. 13 van 48 Restaurants in De Koog
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier echt heerlijk gegeten. De bediening was erg gastvrij en ondanks dat het druk was, hadden ze persoonlijke aandacht voor alle gasten. Alle borden waren met aandacht opgemaakt en het smaakte verrukkelijk. Het nieuwe nagerecht Baklava in combinatie met cheesecake was echt heerlijk. Hier komen we zéker nog een keer terug!

2 juli 2020 beoordeeld

Vandaag hier Gyros schotels besteld. Kreeg met moeite alles op.
Afhaal is hier ook mogelijk. Online bestellen met 10% korting.
Vriendelijk personeel die wel degelijk Nederlands spreken zoals de eigenaar maar niet iedereen omdat er ook rekening wordt gehouden met de vele Duitse gasten. So Deutsche Sprache ist möglich. Mooi restaurant in Griekse style.

2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Was heerlijk en we konden niks laten staan. Zeker aan te raden is Stefado, Rib Eye en varkenshaas medaillons

27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is de vriendelijke service top! En het eten was ook heel goed.
Mijn man en ik voelde ons gelijk welkom in deze leuke tent. Goede bediening, drinken wordt goed bijgehouden en het eten was heel lekker. We zijn 4 dagen in Texel en de vriendelijke service hier is veruit de beste wat we tot nu toe meegemaakt hebben.

Datum van bezoek: juni 2020
24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De traditioneel Griekse gerechten zoals moussaka zijn heerlijk, echter was de bij de vlees schotel het varkensvlees smaakloos. Verder erg aardige bediening en een leuke Griekse entourage! Je wordt vrij snel bedient.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Yamas bekeken, bekeken ook

In Yamas geweest? Deel je ervaringen!