“Diner voor 1”

Vogelhuis-Oranjerie
Geclassificeerd als nr. 5 van 47 Restaurants in De Koog
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Texel - Aan de rand van het centrum, in badplaats De Koog is gelegen restaurant `t Vogelhuis-Oranjerie.Als gast voel je je echt welkom in dit sinds 1934 bestaande horecabedrijf.Momenteel is de derde generatie van de familie die Vogelhuis-Oranjerie begon hard aan het werk om jong en oud van een heerlijke maaltijd tegen een zeer vriendelijke prijs te voorzien
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had niet gereserveerd. Ik kon buiten op het terras even wachten op een plekje binnen. Dit duurde hooguit 5 minuten. Ik werd hartelijk ontvangen. Hier voelde ik mij helemaal op mijn gemak ondanks dat ik alleen kwam dineren. Mooi restaurant met fijne sfeer. Eten was ook heerlijk!

21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten ,dit was echt heerlijk ,veel groenten ,lekkere patat.
Heerlijk stoofpotje met super mals vlees.
Kortom een echte aanrader.
Het personeel is ook heel gedreven en super aardig.

13 september 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant aan het einde van de Dorpsstraat, heel groot terras met lekker veel mogelijkheden om ook buiten te zitten. Hele enthousiaste vlotte bediening. Pannenkoeken echt een aanrader.

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Eten werd niet te vroeg en niet te laat geserveerd (dus tijd voor gezellig gesprek met partner). Eten zelf was heerlijk. Bijgerechten meer dan voldoende. En lekker toetje na. Leuke avond gehad.

3 september 2020 beoordeeld

Net aangekomen en hier geluncht, flatbread met geitenkaas, flatbread zalm en een tosti. De broodjes zijn mooi opgemaakt en overheerlijk. Wel een beetje aan de prijs , 10,50 en 11,00. Prijs is wat over de top. De bediening is snel en vriendelijk. Terras aan de Dorpsstraat , op de wespen na prima vertoeven.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Vogelhuis-Oranjerie bekeken, bekeken ook

In Vogelhuis-Oranjerie geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.