“FANTASTISCH!”

Vogelhuis-Oranjerie
Geclassificeerd als nr. 5 van 49 Restaurants in De Koog
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Texel - Aan de rand van het centrum, in badplaats De Koog is gelegen restaurant `t Vogelhuis-Oranjerie.Als gast voel je je echt welkom in dit sinds 1934 bestaande horecabedrijf.Momenteel is de derde generatie van de familie die Vogelhuis-Oranjerie begon hard aan het werk om jong en oud van een heerlijke maaltijd tegen een zeer vriendelijke prijs te voorzien
15 maart 2020 beoordeeld

Gisteravond hier 'spontaan' gaan eten tijdens ons eerste weekend in Texel, de Koog. De ontvangst was al super! Een fijne, gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Ik had een Ossenstaartsoepje vooraf en mijn vriend de rundercarpaccio. Volgens hem de beste die hij ooit gegeten heeft! De soep was ook heerlijk!
Netjes werd ons gevraagd of het hoofdgerecht meteen door mocht na het voorgerecht. Toen ik vervolgens aangaf een rode wijn te lusten bij het vlees werd ik zonder te hoeven vragen goed geadviseerd over de best passende. Ik vond het heerlijk!
Als hoofdgerecht hadden we de mixed grill, mooi gegaard mals vlees.
Als klap op de vuurpijl had mijn vriend de creme brulee en wat was DIE lekker zeg! Ik kreeg er letterlijk tranen van in mijn ogen, zo zacht, romig en mooi van smaak.
Al met al ontzettend lekker gegeten met fantastische bediening - even een shoutout: Sylvester, je bent geweldig! Ga zo door!

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Vorige week hebben we er een keer gedineerd. Drukke tent, leuke bediening. Het eten is er redelijk, verwacht geen hoogstandjes. Voor die prijs zou je iets meer verwachten.

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend 2 keer wezen lunchen bij het Vogelhuis-Oranjerie. Erg vriendelijke bediening en het eten was super. Verse ingrediënten en een ruim aanbod aan diversiteit. Zeker een aanrader om te lunchen.

24 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en fijne sfeer. We hadden gereserveerd met de melding dat we met een hondje kwamen, hierdoor een super fijne rustige plek.Het voorgerecht was een mix van voorgerechtjes, aanrader! Hoofdgerecht rib eye en zeetong, ook heerlijk. Al met al een aanrader.

25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Wel gek dat in een deel van het restaurant een algemene ledenvergadering is waar je als resraurantgast veel van mee kunt krijgen. Vreemde ervaring zal ik maar zeggen. Het deed gelukkig niets af aan de smaak van het eten en de service. Ons puntje van kritiek is dat we het portie mixed grill wat klein vonden ondanks dat het 300gr was.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Vogelhuis-Oranjerie bekeken, bekeken ook

In Vogelhuis-Oranjerie geweest? Deel je ervaringen!