Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Alweer t zoveelste bezoek aan dit fantastische hotel gelegen in de duinen bij de Koog.Zeer vriendelijk personeel bij receptie en (ontbijt)diner. Lekker losjes, en niet zo stijfjes. Kamers uitmuntend, schoon en goed ingericht. Veel ruimte in hotel om bij minder mooi weer je tijd door te brengen met lezen of spelletjes. Zwembad goed verzorgt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Diner in restaurant uitstekend.
Wij komen graag weer terug!

Datum van verblijf: februari 2020
IlonavandePoel, Director of Sales van Grand Hotel opduin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Leuk dat u er was en graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 17 februari 2020

Voor een weekend waren we hier te gast. Het hotel is mooi gelegen en de kamer was zeer ruim (later hoor ik dat het een junior suite was) en modern ingericht. Gastvrije ontvangst, vriendelijk en behulpzame staf.
Een soort happy hour op het eind van de middag. Een goed onderhouden zwembad.
De hygiene was uitstekend.
Ik hoop snel nog eens terug te komen...

• Reistype: Reisde voor zaken
IlonavandePoel, Director of Sales van Grand Hotel opduin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Leuk dat u er was en dat u het zo naar de zin heeft gehad dat u graag nog eens terugkomt. Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke suite met uitzicht over de duinen en in de verte de zee. Ondanks het wat mindere weer tijdens ons verblijf hebben we ons uitstekend kunnen vermaken met de faciliteiten die Opduin te bieden heeft. Op een droog moment is een strandwandeling snel gemaakt; je bent vanuit het hotel binnen 5 minuten op het strand! De keuken is erg goed, leuk dat je van de voorgerechten van alles kan proberen. Opduin is bij uitstek de “place to be” als je een bezoek aan Texel brengt.

Datum van verblijf: februari 2020

Wat leuk te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 12 februari 2020

Prachtig mooi ingerichte kamers, leuke extraatjes. Supermooi uitzicht over de duinen en kuststrook. Gewldig goede keuken, heerlijk diner dus. Ontbijt is ook goed. Echt een plek om een paar dagen helemaal tot rust te kimen en genieten van het goede van het leven.

Datum van verblijf: juli 2019
IlonavandePoel, Guest Relations Manager van Grand Hotel opduin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Beste Sylvia, bedankt voor de leuke complimenten en uw leuke beoordeling.

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij ontvangen, ruime schone kamer, heerlijk ontbijt met lokale producten, restaurant werkelijk fantastisch, het is niet goedkoop, maar echt alles waard. De diverse voorgerechten een traktatie en wij juichen toe dat met duurzame producten wordt gewerkt. Medewerkers denken steeds in oplossingen en zijn zeer gastvrij. Op vrijdag open bar met pianist zorgde voor een leuke start van het weekend. Bedankt voor een perfect verzorgd weekend

Datum van verblijf: januari 2020

Heel graag gedaan. Fijn dat we u een heerlijk weekend hebben mogen bezorgen.