“1 tip van 40 jaar horeca: nooit rennen in de zaak!! ”
Beoordeling van Isola Bella

Een tafel reserveren
za 8/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 48 Restaurants in De Koog
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst het eten was prima. De pizza was goed van smaak en van genoten! Maar wat het excuus ook mogen zijn, het kan gewoon niet dat bijna ieder personeelslid rent in de zaak. Dit creëert een enorme chaos, ziet er onprofessioneel uit en neemt de ontspannen sfeer van uiteten gaan helemaal weg. Het viel ook mee hoe druk het was of dat het rennen überhaupt nodig is. Soms rende de barman zelfs achter de bar, maar stond daarna vervolgens enkele seconden stil. Het lijkt alsof het onderdeel is geworden van de werkhouding van alle werknemers: snel, chaotisch. Het lijkt een beetje “doen alsof” we het heel druk hebben, dit bedoel ik niet verkeerd, want het is een prima Italiaan en zeker een toevoeging voor De Koog. Maar wij werken allen al jaren in de horeca. In ons gezelschap zaten 2 restaurant eigenaren, een kok en iemand die o.a. werkt als horeca mystery guest.

Ik lees dat deze ren-taferelen vaker voorkomen en zag ook dat veel andere gasten er last van hadden. Daarnaast gingen er ook wat bestellingen fout, werd er onderling geschreeuwd, wat de chaos compleet maakt.

Kortom: zorg voor die Italiaanse gastvrijheid! Italië weet hoe zij gasten moeten ontvangen en de potentie zit in deze mensen!!

Voor nu slechte ervaring, maar iedereen verdient een 2e kans!

Datum van bezoek: juli 2020
antonioisolabellaa, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste SHightree,

Allereest fijn om te lezen dat jullie onze gerechten heerlijk vonden en hiervan hebben genoten.
We nemen jullie feedback wat betreft de 'chaos' zeker mee!

Heel graag tot ziens in ons restaurant.

Team Isola Bella

5 weken geleden beoordeeld

Het eten was goed. Alleen het was veel te druk waardoor er een chaos was in de bediening. Na je reservering wordt totaal niet gekeken.je moet geluk hebben als je een tafeltje krijgt. De sfeer in het restaurant is vreselijk,door de drukte zit je niet gezellig te eten.

Datum van bezoek: juli 2020
antonioisolabellaa, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Laura,

Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van onze gerechten. Wat betreft de drukte, wij doen ons uiterste best om zowel mensen met een reservering als inloop van een gezellig tafeltje te voorzien. Het is door alle corona-maatregelen soms nog wat passen en meten. Wij hopen dat het langzamerhand steeds makkelijker wordt.

Heel graag tot ziens!

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is echt de moeite waard vandaag gegeten met mijn vriend. Personeel was vriendelijk en waren bijna allemaal van Italiaanse herkomst en ze spraken prima Nederlands. Het eten was echt een stukje Italië, echt fantastisch. Zeker een aanrader we hebben heerlijk gegeten en ook voor een prima prijs.

Beste Noa,

Bedankt voor de lieve woorden! Hier worden we erg blij van. We hopen dat jullie een fijne avond hebben gehad.

Graag tot een volgende keer!

3 juli 2020 beoordeeld

Nooit naartoe gaan! Wat een vreselijke, onbeschofte mensen! Heb je om 20.00 uur gereserveerd. Word er om 20.15 gezegd dat ze geen plek hebben. Word er buiten in de kou een plaatsje aangewezen. Daar heb ik niet voor gereserveerd zeg ik. Dan moeten we maar gaan zegt die man. Ik geef aan dat wij gereserveerd hebben, en nu kon dat ineens niet meer. Huh?! Hun konden niet via internet en telefonisch bestellingen plannen. Wat ben je dan voor tent, overal op internet kan je reserveren voor deze “oh zo goede” Italiaan. Nou niks van te merken! Werden met een grove en onbeschofte toon zo de deur gewezen.

Vreselijke mensen, totaal geen begrip. Reserveren heeft geen nut, kijken ze niet naar.

Ga er niet heen!

Hoi Jytte,
Wat vervelend om te lezen dat het mis is gegaan met de reservering. Wij zijn in verband met alle corona-maatregelen veel aan het passen en meten om iedereen een plekje te geven in ons restaurant. Helaas gaat er soms wat mis, onze excuses hiervoor. We willen je heel graag binnenkort bij ons uitnodigen zodat wij toch nog je verwachtingen kunnen overtreffen.

30 juni 2020 beoordeeld

Wat een aanfluiting!! Op de dag zelf gebeld om te reserveren en er was plek vanaf 20.00. Geen probleem, zeker met Corona nu passen we ons extra aan, aan de tijden om te komen eten. Bij binnenkomst vertelde we dat we gereserveerd hadden maar dat werd totaal niet gecontroleerd. Dat is überhaupt al vreemd, zeker met Corona. Bestelling werd opgenomen en het eten werd redelijk snel uitgeserveerd. Alles was prima van smaak en waren blij dat we hier aten. Na n kwartier wilde we nog graag koffie en thee met een nagerecht. Eerst kwam de grootste bullsh*t smoes dat het koffieapparaat kapot was. Dan maar een Texels biertje toch?! Nee nee dat ging ook niet, we hebben de tafel nodig! Zogenaamd heel lief doen en een andere plek in Texel aanwijzen. Wat een grote aanfluiting was dit zeg! Reserveer je om 20.00 uur met de hoop dat je wel wat langer dan 40 minuten kan blijven zitten. Want iedereen die binnenliep zonder reservering was hartstikke welkom. Maximaal 30 gasten in het restaurant? Neejoh, vullen die hut! Als je gezellig wil eten moet je hier heel ver weg blijven maar voor het eten kan je het beste afhalen. Alleen pas daarmee op, want ze lachen je uit vanuit de bar. Dit is echt werkelijk de grootste ballentent van heel Texel en wellicht Nederland.

Veel sterkte voor jullie toekomst want als jullie zo doorgaan dan blijft er weinig van over.

Datum van bezoek: juni 2020

Beste Frank,

Jammer om te lezen dat je bezoek zoveel emoties heeft losgemaakt. Dit is nooit onze bedoeling geweest. Wij doen dagelijks enorm ons best om al onze gasten een prettige avond te bezorgen. Veel mensen hebben weer de behoefte om uiteten te graag en wij proberen hier zo goed mogelijk mee om te gaan en iedereen van een tafeltje te voorzien. Vanaf 1 juli mogen er dan ook weer meer mensen in ons restaurant plaatsnemen en hebben wij ook nog en ruim terras.

Reizigers die Isola Bella bekeken, bekeken ook

In Isola Bella geweest? Deel je ervaringen!