“Gezellig, sfeervol en lekker!”
Beoordeling van Carakter Brasserie

Carakter Brasserie
Een tafel reserveren
za 15/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 48 Restaurants in De Koog
Beschrijving: We vinden het geweldig om het onze gasten naar hun zin te maken en heerlijke gerechten voor te zetten. We zijn geopend van ontbijt tot diner en serveren gevarieerde gerechten van vlees en vis tot veganistisch. Zes dagen per week zijn we geopend en we kijken er naar uit jou als gast te mogen verwelkomen. Welkom!
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een week eerder borrel gedaan te hebben nu lekker dineren.
Mede door een gevarieerde kaart met de mogelijkheid tot wat kleinere gerechten hier terecht gekomen.
Lekkere voorgerechten, goede cocktails en vriendelijk personeel maken dit een top restaurant.

Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2020

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten en de sfeer was ook heerlijk relaxed. Je staat niet binnen het uur weer buiten. Het is een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme ontvangst en alles veilig (corona). Nemen de tijd om alles met je door te nemen en controleren of het niet te snel gaat, kwestie dat de gerechten elkaar niet te snel opvolgen. Ze laten je echt genieten. Heel lekker eten, zeker de moeite waard

27 juni 2020 beoordeeld

Restaurant gevonden op internet. Gezellige zaak met cocktails en een verassende kaart met zowel kleine en grote porties van de gerechten. De bediening van jonge mensen was goed en heel aardig en de eigenaar zelf was grappig en met zelfspot en een wat luide eigen lach(hahah). Wat we bestelden was een uiensoep en die was leuk geserveerd in een groot bol broodje uit België met heerlijke rijkelijke kaas!!!!(top)daarna een gerecht met heerlijke slices met rosbief, en een gerecht met curry met rosbief. Alles was lekker en goed betaalbaar voor een fijne avond. Voor Texel en de Koog een aanrader! Een tip!!! Update je site.

27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Bediening top, keuken top.
Erg leuk (én ontzettend lekker) zijn de "kleine" hoofdgerechten. Zo kun je meerdere gerechten eten voor een mooie prijs. Echte aanrader op Texel - de Koog.

Reizigers die Carakter Brasserie bekeken, bekeken ook

In Carakter Brasserie geweest? Deel je ervaringen!