“Lekker eten en een mooi uitzicht.”
Beoordeling van Strandpaviljoen Twaalf

Strandpaviljoen Twaalf
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Den Hoorn
9 juni 2021 beoordeeld

Ik verbaasde me hoeveel vegetarische/veganistische gerechten die deze strandtent had. Toen we onze bestelling kregen (Vegan Rendang), leek het wat weinig, maar bleek uiteindelijk voldoende. Het is een hippe tent. Dat merk je snel. Bijzondere dranken. Niet alleen Texels, maar ook van andere brouwerijen op het eiland. Het personeel was enigszins traag. Maar dat maakt niet uit als je op vakantie bent. Het personeel is gewoon vriendelijk, maar niet bijzonder gastvrij. Het is gewoon goed. Er zaten wel veel vliegjes, die ook graag een slokje van mijn biertje wouden. Af en toe waaide er wat zand op onze tafel en een schaduwplek is niet heel makkelijk te vinden hier. Maar het eten zet alles recht. De koks lijken alles zelf te maken. Zeker een aanrader. Wel voor een wat jonger publiek.

Datum van bezoek: juni 2021

5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was goed, maar het eten was slecht. Het menu vermeldde zeebaars met pastinaak puree. Werd geserveerd met patat, waarop de zeebaarsfilet gedrapeerd, waarvan een filet sterk smaakte en rook, was niet vers. Het gerecht rendang met patat werd geserveerd in een kommetje waarin de patat was overgoten met rendang saus, was geen stukje rundvlees in te vinden. Geklaagd en kreeg een paar stukjes vlees. Als dessert een bolletje ijs in een aardewerk melkbeker. Hier gaan we niet meer naartoe.

Datum van bezoek: mei 2021
20 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en rustige omgeving. paviljoen ligt direct aan het strand. We waren hier voor de lunch. De bediening was zeer attent. De kroketten met brood, basic maar erg lekker. Ook de tosti was goed. Lekkere cappuccino.

Datum van bezoek: mei 2021
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier 4 geweest ! Het is een eenvoudige strandpaviljoen met weinig poes pas .. heel basic en daarom heel relaxed / het is echt waanzinnig goedd en lekker en de prijs is ook heel schappelijk! Strand is zo waanzinnig mooi ! Ben dol op deze strandpaviljoen

Datum van bezoek: september 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Om eens een ander strandpaviljoen te bezoeken kwamen we aan bij Twaalf
De eerste indruk was niet echt van “ oh dat ziet er gezellig uit” Maargoed we wilden wat drinken en lunchen. We moesten zelf om de kaart vragen en toen we onze warme drankjes hadden besteld duurde het best wel even...koffie en warme chocomelk dus niet zo heel spannend. Toen we het een slokje namen want ja het zal goed warm zijn keken we elkaar aan van “ oh is die van jou ook zo lauw? Ja dus de warme chocomelk en koffie konden zo naar binnen. De gezelligheid en entourage was ver te zoeken dus de lunch hebben we maar gelaten. Bij afrekenen zei ik toch tegen de dame in kwestie, de drankjes waren echt niet warm mss handig om te weten voor de volgende klanten... zegt antwoord was... oh Mss door de wind...
Voor ons geen strandpaviljoen 12 maar gewoon naar een andere want die zijn er zat op het eiland en wel gezellig én warme spullen☕️

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Strandpaviljoen Twaalf bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Twaalf geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.