“Tja”
Beoordeling van Strandpaviljoen Twaalf

Strandpaviljoen Twaalf
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Den Hoorn
6 augustus 2020 beoordeeld

Prima bediening maar het eten is echt heel matig. Onder andere de hamburger van koolraap is niet meer dan een dikke plak gerookte koolraap van 1 cm dik op een stokbrood. Kun je dat eigenlijk wel een hamburger noemen? Dat is jammer want de locatie is heel mooi.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld

heerlijk genoten bij Twaalf, zoals eigenlijk altijd als we op Texel zijn. Lekker een beetje rommelig en ongedwongen. Personeel is über vriendelijk en snel genoeg. Leuk dat je uren mag blijven hangen, wij zijn begonnen met koffie met appeltaart en toen via wat frisjes en biertjes doorgegleden naar het diner. Heerlijke plek, voor ons de beste van Texel.
Minpuntje: expliciet gevraagd om nachos zonder ui en boontjes (vanwege een medisch dieet/allergie waar ik zware medicijnen voor slik, dit ook uitgelegd aan de bediening) en dan toch boontjes door de nachos vinden en een hele bult bosui er op. Ik denk dat je dan niet op de kaart moet zetten dat je rekening kunt houden met voedselallergie. Misschien had ik een te hoge verwachting of teveel vertrouwen.
Mijn les: voortaan alleen drankjes bestellen en gewoon blijven genieten bij onze favoriet.

Datum van bezoek: augustus 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de leukste en gezelligste strandpaviljoens van Texel. Leuke bediening en ongedwongen sfeer. Zij zullen ons zeker vaker zien.

Datum van bezoek: juli 2020
21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uren op het terras gezeten. Bediening was heel vriendelijk. Eten was heerlijk! Toiletten werden alleen niet schoon gehouden.

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld

We komen al jaren in deze tent en het eten is altijd lekker. Ook als het super druk is. Altijd een goede kaart.

Groetje van kick uit amsterdam

Datum van bezoek: oktober 2019
steventexel, Eigenaar van Strandpaviljoen Twaalf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Ha Kick,
dank je wel man! Zullen we dan ook dit seizoen maar weer ons stinkende best doen om de kwaliteit en gezelligheid goed te houden?
Maar wel doen he.

Reizigers die Strandpaviljoen Twaalf bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Twaalf geweest? Deel je ervaringen!