“stoofvlees”
Beoordeling van Strandpaviljoen Paal 9

Strandpaviljoen Paal 9
Geclassificeerd als nr. 8 van 11 Restaurants in Den Hoorn
Beschrijving: Het Texelse strand, met name het zuidelijke deel daarvan, is misschien wel het mooiste en meest ongerepte strand ter wereld. Op het strand bij Den Hoorn vind je rust, ruimte en een weids uitzicht. Iets ten zuiden van strandopgang paal 9 begint 'de Hors', één van de weinige gebieden in Nederland waar de duinen nog natuurlijk ontstaan en verdwijnen. Over deze enorme vlakte kun je uren zwerven zonder iemand tegen te komen. In het achterliggende duingebied grazen Hooglanders en zijn mooie wandelpaden. Tussen dat prachtige strand en duingebied, met uitzicht op zee, staat ons paviljoen Paal 9. In het houten paviljoen voelt iedereen zich thuis; jong, oud, Tesselaar of toerist (of iets daar tussenin). Na een frisse winterwandeling, na een warme stranddag; hier is het altijd goed toeven. Vlij jezelf neer op een loungebanken, bestel een Tessels biertje en zie de zon in de zee zakken. Of kom opwarmen bij de houtkachel met een mok chocolademelk met slagroom. Wees welkom en geniet!
18 maart 2020 beoordeeld

Heel veel patat in verhouding tot het stoofvlees in een kom opgediend. Zoveel patat dat ik het niet eens op kon.

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Met het gezin gegeten, zoon had broodje hotdag (pistolet met worstje ertussen voor € 9,50 dochter (5jr) wilde nacho’s, zaten allemaal hele hete pepers op... (bediening, denk even mee na! Dat eet een meisje van 5 niet) dus helaas 7,50 weg.. de nacho’s waren goedkope kaastriangels van de Aldi volgens mij... en zat alleen maar hete pepers en gesmolten kaas op. Ik had patatje stoofvlees.. smaak was wel oké maar €14,50 voor zo’n klein bordje patat met een klein beetje stoofvlees is echt te zot... prijs kwaliteit is ver beneden pijl... bediening was wel aardig... de schade was 77,- voor niet heel lekker eten... jammer, gemiste kans.

Datum van bezoek: februari 2020
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete strandpaviljoen, heerlijk om hier even wat te nuttigen na een beste wandeling.
Maar waarom ook niet eens lekker eten in plaats van een restaurant?
Een schot in de roos wat ons betreft, om een uur of zeven savonds.
Lekker knus en niet al te druk, en wat blijkt? Je kunt er ook nog prima eten.
Wij hadden de honden niet mee, maar dat was zeker mogelijk.
Inclusief de prima wijn en koffie rekenden we 72 euro af.
We komen graag terug.

28 november 2019 beoordeeld

Paal9 vlakbij den hoorn op Texel.
Een mooie plek met mooi uitzicht op zee, vriendelijke bediening.
De warme chocolademelk met appeltaart was prima en de thee met brownies was heerlijk.
De toiletten zijn schoon en parkeerplaats op 1minuut lopen.

10 november 2019 beoordeeld

Vanavond met z’n drieën en Cooper en Skyler (onze 2 Golden retrievers) bij Paal 9 gegeten. Uitzicht op de ondergaande zon bij de Noordzee en heerlijk gegeten. Hier hangt een ongedwongen sfeer, krijgen medewerkers de kans om te groeien in hun vak en kun je lekker eten. Het strand voor de deur en een eigenaar die zijn vak begrijpt een plek om vaker terug te komen!!

Reizigers die Strandpaviljoen Paal 9 bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Paal 9 geweest? Deel je ervaringen!