“Met jarige moeder (96) heerlijk gegeten”
Beoordeling van Eetcafé De Rog

Eetcafé De Rog
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Restaurants in De Cocksdorp
Keukens: Europees, Nederlands, Pub-restaurant
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Velen weten de weg naar het knusse De Rog te vinden. In het midden van de Kikkertstraat, de hoofdstraat van De Cocksdorp, ligt het onopvallende Eetcafé de Rog. 's Zomers een gezellig terras aan de dorpsstraat en achter een terras op een prachtig natuurgebied waarop beiden volop gegeten en gedronken wordt. In het hoogseizoen is er vaak iets te doen, zoals bijvoorbeeld de Durpermarkt, live muziek en themafeestjes. Bekijk eens onze agenda. Ben je eenmaal binnen, dan wordt je gastvrij en gemoedelijk ontvangen door Petra en medewerkers. Heerlijk eten aan tafel of aan de bar, het kan en mag allemaal. Elke dag serveren we diverse specials, variaties zijn er vooraf bij de soep, in de vegatarische gerechten en de ene dag vis, en de andere dag vlees. Dat allemaal buiten onze normale kaart om waar ook genoeg te kiezen valt. Anders helpen we u hier graag bij, zo ook bij onze uitgebreide wijnkaart. En natuurlijk hebben we seizoensgebonden gerechten als asperges met ham of zalm. Die laatste roken we overigens zelf en ook onze overheerlijke snert is niet te missen, maar dan wel alleen in de winter. Een goede reden om ook dan eens langs te komen. Maar, voorkom teleurstelling en reserveer wel op tijd. Want het komt toch nog vaak voor dat we helaas mensen naar huis moeten sturen met een lege maag. Zeker in de weekenden! Genoeg over ons, u moet het zelf maar ervaren. Bent u in de buurt, kom gerust eens langs...
5 augustus 2020 beoordeeld

Service perfect, heerlijk buiten kunnen eten. Goede kaart, niet te uitgebreid maar wel voor elk wat wils. En het eten was echt heel lekker!Hier komen we nog wel weer terug!

28 juli 2020 beoordeeld

Hier vanavond heerlijk gegeten aan de bar.
Vriendelijk personeel en er was goed rekening gehouden met de corona regels.
Wer reserveren van te voren

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een terras, achter een groot terras wat open is bij mooi weer. Fantastisch eten en geweldig personeel

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helpvaardige en vriendelijke bediening.
Heel lekkere gerechten.
Zeer hondvriendelijk.
Echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
Bassie1b, Owner van Eetcafé De Rog, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Vriendelijk bedankt! Graag tot ziens.

9 juli 2020 beoordeeld

Zeer gastvriendelijk, heerlijk gegeten! Zou zeker een keer terug komen als wij weer het mooie eiland Texel bezoeken.

Datum van bezoek: juli 2020

Vriendelijk bedankt, graag tot ziens op Texel!

Reizigers die Eetcafé De Rog bekeken, bekeken ook

In Eetcafé De Rog geweest? Deel je ervaringen!