Beoordeeld op 25 juni 2020

Fantastische BnB. Zowel de binnen- als de buitenkant ziet er zeer verzorgd uit. Mooie tuin om lekker van het zonnetje te genieten. De ligging was pefect. Gelegen in een straat met restaurants en winkeltjes, vlak bij het strand. De kamers zijn schoon, netjes en gezellig. We hadden de grote kamer boven met een prachtige behang (foto) achter bed. Een topper! In de ochtend lekker ontbijt aan een tafeltje geserveerd. En eigenaars ook zo lief en super vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020

De Cocksdorp is een prima plaats om te overnachten op Texel. De Moerbei is een mooie BenB met goede kamers. Voor de gevraagde 4 sterren prijs zou je hierbij ook 4 sterren service verwachten zoals een Cappuccino of in ieder geval warme melk voor de koffie bij het ontbijt. Dit bleek echter niet mogelijk. Er is geen aparte ontbijtruimte. Het verder goede ontbijt wordt in een mand voor de deur van de kamer gezet. Ontbijten in een hotelkamer vind ik een minpunt. De BenB heeft geen eigen parkeerruimte waardoor er nog eens 10€/pad op de overnachtingsprijs komt.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 mei 2020 via mobiele applicatie

Wij zouden deze week in deze accomodatie verblijven
Helaas door Corona omstandigheden hebben wij besloten te annuleren.
Ten eerste omdat alles dicht is en ten 2e omdat ik in de zorg werk.

We hebben maanden geleden al geprobeerd te annuleren omdat we al zagen aankomen dat het een gekkenhuis zou zijn. Maar de moerbei wilde graag dat we wachten. Dit gedaan tot vorige maand. Omdat het er echt niet naar uit zag dat de restaurants open zouden gaan. (Zijn ook nog dicht tot 1 juni) en het enorm druk is op mijn werk besloten te annuleren.
Hierbij wilde wij de helft betalen omdat het voor de moerbei ook een moeilijke situatie is.

Waarbij er in eerdere mails gezegd werd dat we naar een oplossing konden zoeken kon dat nu niet meer. Wij konden niet annuleren en zijn 350 euro kwijt.
Het vervelende aan deze situatie is dat je 4 verschillende kamers kan boeken bij booking
Terwijl er 2 kamers zijn.
Maar je kan blijkbaar voor 15euro meer de zelfde kamer hebben. Alleen als je wilt annuleren storten ze wel het geld terug.
En het wordt nog gekker.
Wij hebben een bevestiging gekregen waarin staat dat we gratis kunnen annuleren tot 4 weken van te voren. Wat we ruim hadden gedaan
Maar de moerbij houd vast aan z’n non ref (ja die afkorting staat voor niet terugbetaalbaar)

Ik zou hier dus niet naar toe gaan. Niet om de accomodatie zelf maar om de schofterig manier van hoe deze mensen met andere mensen omgaan.

En meneer en mevrouw moerbij, niet klappen voor de zorg of een hart op een T-shirt tekenen. Je had een zorg medewerker een hart onder de riem kunnen steken, jammer dat jullie er voor gekozen hebben zo harteloos te zijn.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Voor een lang weekend te gast geweest in de Moerbei. Hartelijke ontvangst, mooie en kraaknette kamer. Ontbijt wordt op de kamer gebracht in een mooie mand. Van muesli tot broodjes en croissants met vers fruit. Meer dan voldoende. Perfecte ligging in het rustige centrum op wandelafstand van de zee, de vuurtoren en diverse eetgelegenheden. Top!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn vier dagen mogen blijven bij de moerbei. Het wat top. Heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen, prachtige kamer en een fijne lokatie. Zeer netjes en een knusse sfeer. Zeker een aanrader om een paar dagen heerlijk te vertoeven.

Datum van verblijf: september 2019