“Heerlijk gegeten met perfecte bediening, geen enkel minpunt”
Beoordeling van Jacques

Jacques
Reserveer een tafel
wo 28/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 Restaurants in Nieuw-Vennep
Keukens: Frans
1 september 2020 beoordeeld

Vandaag voor het eerst gegeten bij bistro Jacques. Een uitgebreide kaart met veelzijdige keuze. Het eten is duidelijk met passie bereid en alles huisgemaakt, van de rabarber tot de friet.
De bediening was top en liet niets te wensen over. Ook de chef-kok die in het restaurant langs de tafels komt. Een hele prettige sfeer en duidelijk mensen met liefde voor hun vak en zaak.
Hier gaan wij zeker terugkomen en we zullen onze vrienden en familie zeker aanraden hier te gaan eten!

Datum van bezoek: september 2020

10 december 2019 beoordeeld

Zoals vaak is een bezoek altijd super. Leuke wisselende kaart en goede bediening en sfeer. was weer top
Reserveren is aan te raden als je in of rond het weekend gaat

Datum van bezoek: november 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De gerechten zijn stevig geprijsd. Zeer goede kwaliteit vlees, lekkere salade en frietjes en overheerlijke compote. Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: juni 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Bistro Jacques kun je vertrouwen op de culinaire kwaliteiten van de keuken en het gastvrije onthaal van de bediening. Altijd een uistekende beleving!

Datum van bezoek: november 2018
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in korte tijd bij Bistro Jacques gegeten. Echt een fijn restaurant, niet al te groot. Wel veel keuze op de menukaart, maar dat zorgt ervoor dat je later weer eens wat kunt proberen. Eten smaakt echt goed, prima bediening. Toch wel de top in Nieuw-Vennep.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Jacques bekeken, bekeken ook

Nieuw-Vennep, Haarlemmermeer
Nieuw-Vennep, Haarlemmermeer

In Jacques geweest? Deel je ervaringen!