“Teleurstellende lunch!”

Reserveer een tafel
wo 30/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 48 Restaurants in Huizen
Beschrijving: Aan de kop van de Oude Haven, direct aan het Gooimeer, bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier. Voor een gezellige borrel of High Tea kunt u aanschuiven in het sfeervolle J Restaurant. Het eigentijds ingerichte restaurant is tevens de ideale plek om te genieten van heerlijke gerechten geïnspireerd uit de Franse en Mediterrane keuken.
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bedienend personeel bestond uit twee personen, wat op zich prima te doen moet zijn ook al was het een vol terras. Na iedere bestelling vertrokken ze naar binnen om deze bestelling te gaan halen, wat uiteindelijk tot vertraging en chaos leidde. Diverse mensen vertrokken hierdoor weer omdat ze niet geholpen werden. De clubsandwich was erg droog en omdat er een opname was voor RTL7 ondernemerslounge was niet alles te bestellen. Uiteindelijk na bijna 30 minuten (en vier keer vragen) de rekening ontvangen. Wat mij betreft geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 augustus 2020 beoordeeld

Ik heb in tijden niet zo'n slechte ervaring gehad in de horeca. De wijn was lauw, het eten duurde 3 kwartier, en werd met in plaats van, zoals gevraagd, zonder kaas geserveerd. Bij de salade ontbrak de helft van de ingrediënten die op de kaart stonden. Toen ik vervolgens wilde betalen heb ik meer dan 20 minuten zitten wachten op de rekening, waarna ik tenslotte zelf maar naar binnen ben gelopen. Wat een slechte zaak zeg!

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld

De keuze op de kaart was eerder beperkt. Je moest zeker reserveren om plaats te hebben. Het is zeker geen topkeuken, maar voor de prijs die je er betaalt, is het in orde.

Datum van bezoek: juli 2020
4 juli 2020 beoordeeld

Super vriendelijke en adequate bediening. Als voorgerecht hadden we carpaccio en zalm met venkel gin en yuzu. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de ossehaas op spies met gepofte groenten. Het vlees was perfect mals. Ik had dorade met inktvis. Voor het eerst met veel smaakplezier inktvis gegeten. Bij de dorade werd een boter met daarin munt geleverd. Dit is de perfecte smaak combinatie. Als toetjes de tarte tatin met mango en kaneel ijs. Het ijs smaakte naar meer. Daarnaast een citroen sorbet variant waarbij de frisheid precies is als afronding van een fantastische avond.

Deze avond, de gerechten, het personeel. wij vinden het restaurant Michelin ster waardig. Ons favoriete restaurant!

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld

Het eten was prima, niet geweldig, lekker buiten op het terras gegeten heel sfeervol. De corona maatregelen werden amper gehanteerd, misschien stonden de tafels wat verder uit elkaar maar het personeel hanteerde de 15 cm regel ipv de 1,5 meter.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die J Restaurant bekeken, bekeken ook

In J Restaurant geweest? Deel je ervaringen!