“Geen aanrader ”

Een tafel reserveren
di 7/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 47 Restaurants in Huizen
Beschrijving: Aan de kop van de Oude Haven, direct aan het Gooimeer, bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier. Voor een gezellige borrel of High Tea kunt u aanschuiven in het sfeervolle J Restaurant. Het eigentijds ingerichte restaurant is tevens de ideale plek om te genieten van heerlijke gerechten geïnspireerd uit de Franse en Mediterrane keuken.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas geen aanrader, hoewel de locatie heel leuk is, en restaurant sfeervol is ingericht.
Het eindeloos duurde voordat we konden bestellen, terwijl het restaurant echt niet vol zat. We hebben uiteindelijk een eenvoudig hoofdgerecht uitgekozen. Deze waren op zich in orde, maar nadat we uitgegeten waren werden we wederom weer volledig genegeerd. In totaal 2 uur geduld voor dit alles opgebracht. Ten slotte maar naar de bar gegaan om af te rekenen. Eens maar nooit meer.

Datum van bezoek: maart 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut vermijden! Eerst moesten we meerdere keren vragen naar de drankkaart. Daarna kreeg iedereen die na ons aan tafel kwam al eten terwijl wij nog niet eens de kaart gekregen hadden. Na 1,5! uur kregen we eindelijk ons eten. Ondertussen waren we getuige geweest van hoe een jongetje een kom mosselsoep in zijn nek gegoten kreeg. Zoveel gestuntel hebben we nog nooit meegemaakt. Als je in t Nautisch Kwartier verblijft zou ik zeker voor een van de andere restaurants kiezen, dit is geklungel over de hele lijn.

Datum van bezoek: februari 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Gebruik gemaakt van aanbieding 3-gangenmenu met 50% korting (actie via BankgiroLoterij c.q. 'Heerlijk'). Geen restricties, dus alles met korting. Goed eten maar te grote porties. B.v. 'Procureur' (van het scharrelvarken): smakelijk, maar ca. 250 gram vlees is te veel. Ook 'Grand dessert' was wel érg grand, hebben de helft mee naar huis genomen (kregen het in bakje mee).
Wachttijd tussen de gerechten was erg lang, hoewel het niet erg druk was. Aankomst ca. 17.30, vertrek ca. 20.00 uur. En dat voor een 3-gangendiner.
Gezellige entourage met kroonluchters en uitzicht op het Gooimeer.

Datum van bezoek: februari 2020
9 december 2019 beoordeeld

Onze ervaring is zeer positief, heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel en een geweldig uitzicht op de haven, je zit lekker ruim en warm. wij komen zeker nog een derde keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 november 2019 beoordeeld

Het hotel is netjes ingericht. Donker maar sfeervol. Bediening was aardig en alert. Eten smaakte super; viscurry en ander hoofdgerecht friet met burger. Leuke sfeer.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die J Restaurant bekeken, bekeken ook

In J Restaurant geweest? Deel je ervaringen!